![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Minkäs takia WJ sen enempää hyväksyntää vaatisi, tuotanto loppui ennenkuin maastopuskuripykälä tuli voimaan, eikä korotusjousiinkaan enää tartte tüv- lappuja ![]() Jos nyt 5.9 ZJ:tä ja 4.7 WJ:tä limitedinä tai overlandinä miettii, niin varustelun puolesta aika samoissa menee. ZJ 5.9 kulkee paremmin kuin 4.7 WJ (jos siis normi, ei HO), tosin menovesikin maistuu paremmin. WJ hieman modernimpi, mutta ero ei ole suuren suuri. Sen enempää akseleiden sisuskaluja muuttamatta WJ menee varilok- akseleilla metsässä paremmin. Kumman tahansa otat v8- koneella, niin taka-akseliin et saa lukoksi muuta kuin ARB:n, tai avoimen murikan vaihtamalla löytyy aussie locker. Etuakselille löytyy käytännössä kaikki markkinoilla olevat lukkomallit. WJ:n varilok:it (niissä malleissa missä asennettuna tehtaalta) on varsin pätevät, mutta eivät ole kytkettävien- tai automaattisten 100% lukkojen veroisia. ZJ:ssä on aina avoin etuperä, 5.9:n taka-akselilla on vakiona kitkalukko. Eipä kummassakaan taida olla sen enempää tai vähempää sähkövikoja toisiinsa verrattuna, koneet on pääosin hyviä ja luotettavia. 5.9 on enemmän perinteinen alhaalta reilusti vääntävä jenkkikone, 4.7 modernimpi - 5.9:llä saa helpommin hymyn suupieliin ja itkun tankatessa ![]() Kuutoskoneet unohtaisin suosiolla jos ei taloudellisuus ole päämääränä, molemmat sen verran isoja autoja että kasi on paljon mielekkäämpi vaihtoehto..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Eipä tuos vaihees taida enää mahdoton ero olla kulutuksis? Itte ollu aina enempi vanhempien vehkeiden harrastelija ja niin myös jenkkienki suhteen että jos 5.9 enempi perinteisemmän kasimainen niin tottakai kuulostaa paremmalta
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
unohin tosiaan tuon TUV homman, my bad. wanha wiisaus pätee aina moottoreihin, Nothing Beats Cubic Inches
![]()
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
#4
|
|||
|
|||
![]()
Täydennetään: ARB:in (# RD226) ja Aussien (# XD-14430) lisäksi löytyy vielä Spartan (# SLD44HD30). Kaikissa pitää ottaa kitkamurikka alta pois.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
Kah, Spartanista en tiennytkään että löytyy myös D44HD:hen.. aussie locker olisi suoraan valmistajalta tilattuna kyllä pirun hyvän hintainen, lähetyskulut Suomeen on vain vajaa 70$
![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Onko nuolla 4.7:lla ja 5.9:llä huomattavaaki eroa sopan syönnis?
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä kai tuo 4.7 menee parilla- kolmella litralla vähemmällä, kaupungissa ehkä kolme-neljä? Mulla oli omalla Jeepillä (5.9, 4.56 välitykset ja 32" renkaat, 3" korotettu ja jonkinverran ylimääräistä painoa) gps:llä mitattu 1500km matka Ruotsissa/ Norjassa lähinnä maantietä, tankkaukslaskuista bensamäärä niin keskikulutus oli 14,5 litraa/ 100km.
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Mutta et vaihtaasi 4.7:kaan?
|
#9
|
||||
|
||||
![]()
No miksi vaihtaisin?
WK Hemi 5.7 olisi jotain järkeä vaihtaa..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Jeep Grand Cherokee 4.0 | Jeeep | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 02.02.2012 21:06 |
M: JEEP GRAND CHEROKEE 5,2 -95 | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 08.03.2008 13:40 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 | |
M: Jeep Grand Cherokee | O/M/V Muut | 1 | 01.11.2005 19:27 |