Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 29.10.2015, 07:01
Topi1982 Topi1982 ei ole kirjautuneena
Banned

Rekisteröitynyt: 25.01.06
Angry

Ilimasta hammashoitoo jonottamatta

Olin eilen yksityisellä hammaslääkärillä. Yllätys, yllätys, odotushuone täynnä möliseviä kännyköihinsä puhuvia mamuja, irakilaisia luulisin. Paremmat vaatteet päällään, kuin minulla (ei vaadi kyllä paljoa pistää meikän rytkyt paremmaksi), ihan riskin näköistä porukkaa, akoilla huomattavat perseet jne. ei nälkiintymisen merkkejä. Lapset oli iloisia ja vilkkaita, terveen näköisiä ikiliikkujia.
Yksi mies piti älypuhelintaan seinätaulun edessä lähettäen videoo luultavasti tulkille, joka käänsi tekstiä kaiuttimen kautta. Taulussa oli teksti otsikolla: Jokaisella on oikeus omiin hampaisiin. Nyt nää kurjat teetättää hampaansa kuntoon SPR:n rahoilla ihan ilmaiseksi.
Ohittavat jonossa kaikki meidät muut.
Hammaslääkäri kertoi minulle systeemin ja ihmetteli kuinka kauan raha riittää ja piti tilannetta firman kannalta hyvänä, mutta valtaväestön kannalta uskomattoman epäoikeuden mukaisena!
Hoidattavat varmaan muutkin vaivansa samalla systeemillä!
Jo on aikoihin eletty sanon minä.
Omien legojen vuotuinen kutsutarkistus ja pieni lohjenneen paikan täyttö kustansi 126 euroo.

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Sivu luotu: 09:59 (GMT +2).