![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Kun ois tienny tästäkin asiasta niin ois alkanu kasvattaan kaukasianpaimenkoirista vahteja Jos mustin murkina ei kelpaa tietää, et on varkaita käyny ja ei kestä päästää poliisia tonkimaan nurkkia ![]()
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]()
Hakkarainen sano hyvin. Kun tänne otetaan 100 tuhatta mamua ni luuletko että vuoden päästä täällä on 100 tuhatta työtöntä mamua.
|
|
||||
|
||||
![]() niih... ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ilimasta hammashoitoo jonottamatta
Olin eilen yksityisellä hammaslääkärillä. Yllätys, yllätys, odotushuone täynnä möliseviä kännyköihinsä puhuvia mamuja, irakilaisia luulisin. Paremmat vaatteet päällään, kuin minulla (ei vaadi kyllä paljoa pistää meikän rytkyt paremmaksi), ihan riskin näköistä porukkaa, akoilla huomattavat perseet jne. ei nälkiintymisen merkkejä. Lapset oli iloisia ja vilkkaita, terveen näköisiä ikiliikkujia.
Yksi mies piti älypuhelintaan seinätaulun edessä lähettäen videoo luultavasti tulkille, joka käänsi tekstiä kaiuttimen kautta. Taulussa oli teksti otsikolla: Jokaisella on oikeus omiin hampaisiin. Nyt nää kurjat teetättää hampaansa kuntoon SPR:n rahoilla ihan ilmaiseksi. Ohittavat jonossa kaikki meidät muut. Hammaslääkäri kertoi minulle systeemin ja ihmetteli kuinka kauan raha riittää ja piti tilannetta firman kannalta hyvänä, mutta valtaväestön kannalta uskomattoman epäoikeuden mukaisena! Hoidattavat varmaan muutkin vaivansa samalla systeemillä! Jo on aikoihin eletty sanon minä. Omien legojen vuotuinen kutsutarkistus ja pieni lohjenneen paikan täyttö kustansi 126 euroo. |
|
||||
|
||||
![]()
Kohta löytyy uusi reitti jos Ruotsista ei pääse tarpeeksi helposti
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/ar...082736025.html Lainaus:
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 29.10.2015 12:57 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Valtio ostaa yksityiseltä puolelta noille ilmaisen terveyden hoidon, kun valtio ei halua ruuhkauttaa julkista sairaan hoitoa Mun mielestä menisi oikeudellisemmin niin päin, et jonossa olevat julkisen potilaat siirretään yksityiselle valtion rahoittamana ja menköön mamut arvauskeskuksiin jonottamaan
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
|||
|
|||
![]()
Talvea odotellessa
|
|
||||
|
||||
![]()
Nehän surahuttaa taksilla Tornioon missä pääseekin sitten suorinta tietä täysylläpidon hoteisiin.
Ei tarvi paljo pakkasessa kärvistellä. |