Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 24.01.2005, 09:21
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.877
Perusasetus

Lainaus:
quote:Niin eli Jimny nyt menettää pisteitä ilmeisesti juuri onnettoman "tielaillisen" rengastuksen suhteen
Ei mulla ainakaan ollut ongelmia suikalla edetä sen "pienellä" rengastuksella. Suikka on kuitenkin sen verran kapea ja lyhyen akselivälin omaava, että ei siinä paljon isoja renkaita tarvita. Ajelee vaikka jonkin Hj-60 perässä niin suikkahan ei mahdu edes sen ajo uriin. Metsässä sillä pystyy kiertämään nuo esteet kun taas jollain lahna hj-60:llä niitä ei paljon kierrellä kun ei se taivu. Ainoo ongelma on sen välitykset ja ehkä alitehoinen moottori. Siis Samuraissa ja noissa SJ-sarjan peleissä. Oletettavasti Jimnyssä on sama homma. Välityset kun korjaa niin kait siinä valtavia tehoakin pysyy hyötykäyttään paremmin?

-- Ford ja jokainen käynnistys on yllätys --

Nerd-O
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Jimnystä OFFI-kone raw Linkit 0 08.09.2007 18:24
M:Hj-60 kilvetön offipeli jampeli O/M/V Ajoneuvot 10 01.04.2007 19:22
Kokemuksia automaatti-Suzuki Jimnystä? Tapsa Tekniikka & Jutustelu 0 15.05.2006 23:50
Tosimiesten offipeli Linkit 1 15.11.2005 19:32
Kokemuksia Suzuki Jimnystä Tapsa Tekniikka & Jutustelu 3 04.01.2004 10:16


Sivu luotu: 01:39 (GMT +2).