![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Siellä on autojen helmat kovilla "ammatti"asentajien käsittelyssä ![]()
|
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
No, osaa ne kotimaiset "ammattilaisetkin" tunaroida......
|
|||
|
|||
![]()
Kuummatkohan tunaroivat prosentuaalisesti enemmän, Suomalaiset vaiko Irakilaiset, jotka molemmat ilmoittavat olevansa koulutukseltaan automekaanikkoja? Harvalle Suomalaselle autoasentajalle tarvitsee ainakaan tunkin ja rengasavaimen käyttöä opastaa.
![]() Viimeksi muokannut PH75 : 27.10.2015 06:45 |
|
|||
|
|||
![]()
Tuttu afrikkalainen sano, et mä oisin afrikassa professionali autokorjaaja kun mulla on oma työkalupakki
![]() Mut jos tolla hobbyhall työkalut on ammatti taitoa meiningillä hämmentää, niin ei olettamus voi olla kovin laadukas Ite oon sen verran oppirahoja maksellut, etten anna autoani kenenkään mekaanikon korjattavaksi oli vaikka intialainen Pari tekijää tosin on joista tietää, et pitäis ainakin puuttua ne vähän sinneppäin vahingot
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() On se kumma että isolla pulttipyssyllä pitää paukuttaa hlö-auton aluvanteitakin kiinni niin että ei meinaa irti saada metrisellä varrella!?! ![]() Ja nosturilla on nosteltu helmoja ja tukivarsia paskaksi vuosikymmenien kokemuksella.. Ihan Suomalais-Ugrilaisella syntyperällä. Jos tässä on nyt puheenaiheena autojen alkuperäiset tunkit, niin ei ne ole turvallisia, missään mielessä järkeviä, eikä kovin hyvin hommaan sopivia renkaan vaihtovehkeitä monessakaan tapauksessa. Kyllä noita "osaajia" syntyy täälläkin, kaikkien ei tarvii edes muuttaa muualta sellanen ollakseen. ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Jos tässä on nyt puheenaiheena autojen alkuperäiset tunkit, niin ei ne ole turvallisia, missään mielessä järkeviä, eikä kovin hyvin hommaan sopivia renkaan vaihtovehkeitä monessakaan tapauksessa.
Eihän nämä millään auton omilla tunkeilla niitä nostellut. Tulee vain mieleen että jos automekaanikotkin ovat ammattitaidoiltaan tällaisia niin en viitsi ajatella mitä nämä "lääkärit" "kirurgit" ym. sitten ovat????
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Haeppa jostain sama määrä työttömiä suomalaisia ja laita vaihtaan 20 auton renkaat tunnissa ilmaiseksi vesisateessa, tai jos viä enemmän haluaa hankaloittaa niin hae suomalaisia automekaanikkoja jotka tekee saman homma ![]() Ei toi renkaiden vaihto sellasta rakettitiedettä ole että sen osais vain suomalaiset arjensankarit, että vähän taas tällästä turhaa naureskelua mutta senhän me osaamme vai mitä. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Ite oon alkanu kääntyä sille linjalle että oon alkanu välttelemään Suomalaisissa käsissä olevia ruokapaikkoja mutta se on toisen topicin aihe se....
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ovat sitten vaihtaneet kuvia tai mulla on silmissä vikaa, kun ei missään kuvassa mene paineilmaletku auton yli.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Autosi matkamittarin lukema? | VonLeka | Chit-Chat | 3 | 31.10.2010 20:19 |
Autosi korkeus | _Metal_ | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 20.09.2009 19:57 |
Autosi arvo | legro | Chit-Chat | 6 | 19.01.2009 22:08 |
Autosi varusteluettelo? | VonLeka | Chit-Chat | 24 | 07.04.2006 19:50 |
Unelma-autosi | L-200 | Chit-Chat | 46 | 18.03.2006 17:11 |