retkukeula+ vääntösauvat= tyhjä arpa korotuksen suhteen.
tai saahan sitä korotettua, vaihtaa ne vääntösauvat, tukivarret, palikat korin ja rungon väliin, palikat moottorikehdon ja rungon väliin, taakse lisälatia ja kalikkaa akselin ja jousten väliin. maksaa kolme-neljä tonnia ne kaikki PU palikat ja hilppeet, koska kaikki menee vaihtoon, että se toimii "ok"

sitten mikä on hyöty? se syö sen jälkeen MT kuviolla +5l sataselle, kun muuten kulkee kiltisti kympin hiukan ylite maantiellä näennäisesti vakiorengastuksella (joku 33" silosemmalla kuviolla)
toki budged boost, sorvaat palikat korin ja rungon väliin ite, kirraat vääntösauvat ja nakkaat taakse palikan+ U pultit et takapään saa ryhtiin+ siirtelet puskurit => aivan hirvee ajaa maantiellä, ei mene sitä vähää enää suoraan mitä ennen, chevyn van&truck divari kun ei ole kuuluisa suoraan kulkemisesta muutenkaan +se PA kulutuksen lisäys ja näyttää uber typerälle, koska ne puskimet ei enää istu autoon
sori jos hiukan lyön jäitä, mutta aika pitkälti jos tekee nuilla budged boost meiningeillä, saa pilattua auton ajopuolen aika totaalisesti. tuollanen chevyn pickari on pirun letkee vedellä valtatiellä menemään kun siinon alusta kunnossa, omassa oli just tälläset ääliö sätökset ja nyt se auto on kierrossa, en jaksanu, eikä ollu aikaa alkaa tekemään sitä oikein. kantsii miettiä oikeesti et tarviaako work truckia korottaa, pelkillä ulkonäkösyillä en lähtis tekemään, koska ainoo hyöty on korkeempi auto ja se ulkonäkö. ohan se toki messevämmän näkönen isoilla renkuloilla ja silleen, mut tosiasia on se, et ajopuoli on pilalla hyvin suurella todennäkösyydellä ja isomman renkaan vierintävastus tuppaa lisäämään polttoainelaskua

eli jos kyseessä on käyttis, älä pilaa, jos harraste/chillailu vehes anna palaa