![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() n. 2005 -> eli alle 10v. peli ois hakusessa... Rangeria oon kuullut kyllä kehuttavan mutta Fordi ei vaan jotenkin ole merkkinä oikein innostanut koskaan. Täytyneepä silti tuokin ottaa harkintaan...
|
|
|||
|
|||
![]()
Eipä siinä mazdassa muuta fordia ole kuin merkit.
|
|||
|
|||
![]()
OK. Parani Rangerin mahikset just n. potenssiin 10...
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa muutama vuosi sitten tuli Navaralla ajeltua. On se kyllä niin äijäpeli mitä japsi vaan voi olla. Ainakin tuossa millä minä ajoin niin potkua oli sen verran, ettei perässä tullut traileri tuntunut missään. Maasto-ominaisuuksista ei hajuakaan kun en ajanut maastossa sillä. Maantiellä oli kuitenkin ihan ok peli ajella.
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Liekö automaattia muillakaan merkeillä ollut saateilla lyhyt koppaseen? Jos ei ois rahasta kiinni niin Truckmasters Hiluxin laittaisin heti mutkun ei viittis ihan 49k€ laittaa kiinni kakkosautoon... Viimeksi muokannut GKC : 15.10.2015 19:34 |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Ei ole kulutus päällimmäisenä murheena kun aika vähän kilsoja tulee tohon. Taitaapi olla vaan turhan kalliita Navarat vielä ko. tekniikalla meikäläiselle. Olihan muuten niin että kaikissa 2,5l Navaroissa on jo eri kone kuin surullisen kuuluisassa King Cabissa? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Navara vinssi | teamwille | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 02.01.2015 09:34 |
Duudsonit Navara | KooPee | Tekniikka & Jutustelu | 21 | 25.05.2012 19:28 |
Pick-up; hilux vs. navara vs. l-200 | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 21.02.2011 18:51 | |
M: Hilux Kingcab L200 Chevy Dodge P-Up pelti-osat | Jakobson | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.12.2007 09:30 |
M: Hilux-Kingcab-L200 Uusia pelti-osia, ym | Jakobson | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 01.12.2007 09:11 |