![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Maksimi akselipainot olis kans hyvä tietää jos meinaa leimalle oikein virallisesti päästä. Eli uudet akselithan pitäis olla vähintään yhtä painavasta autosta. Kantavuuden ja jarrujen takia siis.
__________________
"Niin metsä vastaa, kuin sitä kynnetään". K.Viikate ”Mielummin ajan mutarenkailla talvella kuin talvirenkailla mudassa”. Veijon-Esso |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=97775 Tuossa yksi esimerkki, alustoissa ei ole muuta eroa kuin runkonumeron alkukirjaimet..
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Moggilaisia valuakseleita, "UNIMOG - MB trac, Technical Data, December 1979":
etuakseli rumpujarruilla ja levyjarruilla.
__________________
Jukka |
#4
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
Montenegro Offroad Club #21 Dodge Ram '95, Jeep ZJ '96 |
![]() |
Luokat |
maastoauto, maasturi, raideleveys |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
C10:n raideleveydet | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 19.06.2005 22:52 |