![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]()
En huomannut edes ajatella että käyttäisi täälläkin päässä välittäjää, mitähän ne yleensä napsii provikkaa välistä?
|
|
||||
|
||||
![]()
Mä tilasin mamasinin kautta auton, olikohan joku 750 egee niiden palkkio.
|
|
|||
|
|||
![]()
Mamasanin kautta toinen ja tradecarview.com kautta toinen.
Tollaselta sivulta kun japaneseusedcars.com kattelin myös, olikohan tuolla joku 500€ rekisteröitymismaksu joka hyvitettiin sitten. Ja tätä sivustoo olen myös väijyny, jdmauctionwatch.com, pitäs vaan kysellä onnistuuko rahti suoraan suomeen. Mutta tuota mamasania voin ihan varauksetta suositella! Ja huutokaupasta lähtisin hakemaan koska niissä hinnat on YLEENSÄ matalemmat kuin "liikkeillä". Viimeksi muokannut J.Niemi : 05.10.2015 22:24 |
|
||||
|
||||
![]()
Onko porukalla tiedossa miltä sivulta pääsis seuraamaan parhaiten eli laajimmasta kannasta hintoja onlinena?
Ite oon katellut muutamia kertoja täältä: http://auc.japanstart.ru/aj Vaatii tunnarien teon. |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Mites tuo? |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://www.japan-partner.com/car-auc...3m#mainContent |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään Myydään 500 eur hakkapelitat 31 10.5 r 15 + japanin jako et -20 tai -25 | röhnö81 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 0 | 26.02.2015 15:50 |
Japanin pojat suzukeillaan. | khager | Linkit | 6 | 01.04.2014 07:39 |
Kokemuksia (auto) jääkaapeista | ranke | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 16.05.2011 10:10 |
m:alut japanin jaollaMYYTY | vertti | O/M/V Renkaat ja vanteet | 5 | 22.12.2007 21:53 |
Delta-auto kokemuksia | Nerd-O | Chit-Chat | 49 | 04.09.2005 12:38 |