![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joku siellä mättää sen jarrujen tasausventtiilin kanssa. Tai sitten on jotain kosteaa niissä jarrukengissä..Kyllähän automaattijenkissä takajarrujen pitää ottaa kunnolla ennen etusia, mutta tuo kuulostaa "vähä" liialta..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Paljonko olette siirtäneet etujousien etukiinnikettä rungossa kun olette laittaneet 52" takapakat etuakselille ?
Omat mittailut sai noin 50mm lukeman..onko likikään. Ja tulee siis katuajoon niin pääasia ei ole maksimijoustoissa vaan toimivuudessa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Omasta siirsin aikanaan kuutisen senttiä. 2" taitais olla virallisesti oikea määrä.. Säilyisi akseliväli just oikeana.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Orggis kiinnikkeen joutuu ilmeisesti silpomaan kun 6cm tulee just ne katonharjat vastakkain.
Ja takalehdet on näköjään paljon kapeemmat vrs etulehdet. (tökkii taas tää projekti vastaan)Tosin töngein aarteiden (romukasast) joukosta chiefin vanhat etujouset ja ne taitais sopia suoraan etukiinnikkeen kanssa..eli pitää sovittaa niitä alle ennen ku kaiken rälläköiny pilkkeiks.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Niihän se olikin..
![]() Mä käytin etupäässä korvakkeet Jeepin rungosta, niin istuivat mukavasti alkuperäisten sisään.. ..ja takapakat taas kävi leveydeltään justiin niihin!
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Ihmettelinki, miten ihmiset on näitä toteuttanu, kun GMC:n 2-lehtiset etuset on päistään 8cm leveet, ja keskeltä 7cm. Noi takapakat vaneissa ja jeepeissä on 6,5cm leveitä, niin en uskonu, et se etukiinnike ois puristunu niin nätisi kasaan saati et u-pultit olis sitonu, niin otettiin C304 volvosta telin keskimmäiset latit ja laitettiin ne lisäksi alimmaksi... Samalla vaihettiin paksummat sydännaulat eli porattiin isommat reiät orkkislateihin. FSJ-jeepin takapakat olis muuten laitettu, mut ne tosiaan oli 5cm pidemmät ja 1,5 cm kapeemmat.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Etukorvake istui hyvin 52" jousilla tuossa kohtaa, eli yhden reiän eteenpäin. Taakse joutui poraileen uudet kiinnitysreiät yhtä lukuunottamatta. Latien leveys ongelma korjaantui tuollasilla muovi prikoilla riippujen ja etukorvien väliin. Tuolla tavalla akseli siirtyy hieman eteenpäin, mutta haitanneeko tuo. Kardaanin mitta riittää ja ohjauksessa riitti säätövarat.
__________________
www.jrasennus.fi |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myydään GMC Jimmy | jkv | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 11.02.2013 18:29 |
| Myydään GMC Jimmy | eyeless | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 17.12.2010 18:31 |
| gmc jimmy | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.02.2010 04:26 |
| GMC jimmy | KustaaVaasa | Maasturiprojektit | 14 | 15.01.2008 00:14 |
| M:GMC Jimmy 6.2 | mehtämörö | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 08.11.2007 19:59 |