![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Pumpulta lähtevässä paluulinjan nipassa näytti olevan jonninmoinen takaisku. Nyt vaihdettu kaikki konehuoneen naftaletkut uusiin sekä työkonemallin naftasuodatin sen neliskanttisen tilalle. Myös hehkut vaihdettu koska paikoillaan olleissa oli hirvee laatuero (vanhuuttaan) ainakin hehkutusajan suhteen ja yks lähti hehkuun tyvestä...kaikki kyllä toimivat jotenkuten. Nyt lähtee huomattavasti paremmin käymään. Ajoitusta pitää vielä tutkiskella. Seuraava ongelma takajarruissa ![]() Ottaa kylmänä kii ihan piruks ja ekat pari jarrutusta menee takafillarit lukkoon. -Kumminpäin kengät kuuluu olla ? ..lyhyempi kitkapinta edessä vai takana? (itsetehostus) ...Googlen kuvien perusteella pitkä takana ja näin ne nyt on. -Onko kengissä ollut paljon laatueroja (imeekö toiset enempi kosteutta itteensä? ) -Takajarrupaineensäädin ?? Onko moinen jossain ku en löytänyt ... -Nyt etukengät kuluneet puolet enempi ku takakengät ja takana pitkä pinta ,edessä lyhyt. -Kaikki osat liikkuu..männät ei oo jumissa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O Viimeksi muokannut bluevan : 29.09.2015 10:53 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Viimeksi muokannut Pauli : 29.09.2015 23:15 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuo jakopää on tarkoitus ottaa työn alle keväällä joten toivon et kestää vielä talven yli mukisematta.
Ajoitusta tutkiskelin kun sitä näköjään jo hiukan käännetty tehtaan merkeistä. Noin 2mm on se pumpun viiva lohkon viivasta aikaisemmalla eli saattais olla merkki jakopään kuluneisuudesta? Jos laittaa merkit kohdikkain niin vetoa selkeesti katoaa. Ajoa ei hirveesti talvella tule mut pakko saada ajoon.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Osaisko joku kertoo mitä noille takajarruille nyt pitäis tehdä kun on vaarallinen kapistus ajella..ei tarvii juurikaan ku laskee crocsi jarrupolkimelle niin takafillarit tulee kuivalla pikitiellä nahkoineen
![]() Ei muutu miksikään vaikka säätää kengät kauas tai tosi lähelle nm.honkkarista lukkopihditkö ![]()
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Joku siellä mättää sen jarrujen tasausventtiilin kanssa.
![]() Kyllähän automaattijenkissä takajarrujen pitää ottaa kunnolla ennen etusia, mutta tuo kuulostaa "vähä" liialta..
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Paljonko olette siirtäneet etujousien etukiinnikettä rungossa kun olette laittaneet 52" takapakat etuakselille ?
Omat mittailut sai noin 50mm lukeman..onko likikään. Ja tulee siis katuajoon niin pääasia ei ole maksimijoustoissa vaan toimivuudessa.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Omasta siirsin aikanaan kuutisen senttiä. 2" taitais olla virallisesti oikea määrä.. Säilyisi akseliväli just oikeana.
__________________
Valitsemaanne aivosoluun ei juuri nyt saada yhteyttä, olkaa hyvä ja yrittäkää myöhemmin uudelleen. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
__________________
www.jrasennus.fi |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Pintaa uusissa oli milli enemmän mutta vrs vanhoihin oli uusissa etukengän kitkapinta pari senttiä lyhyempi ja eikö se juurikin vaikuta itsetehostukseen.
__________________
Yhtään en tiiä mitä tapahtu :O |
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
www.jrasennus.fi |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään GMC Jimmy | jkv | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 11.02.2013 18:29 |
Myydään GMC Jimmy | eyeless | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 17.12.2010 18:31 |
gmc jimmy | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 28.02.2010 04:26 |
GMC jimmy | KustaaVaasa | Maasturiprojektit | 14 | 15.01.2008 00:14 |
M:GMC Jimmy 6.2 | mehtämörö | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 08.11.2007 19:59 |