Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 29.09.2015, 16:09
perkei:n Avatar
perkei perkei ei ole kirjautuneena
Veteraani

Rekisteröitynyt: 28.07.12
Sijainti: Savolax
Perusasetus

Minullakii oli Gorbatsovissa tööttinappi tupakansytkärin paikalla. Ei mittään ongelmaa, osoitti vaan aina katsastusmiehelle, että tuossa se on.
Eikä Lällinkään töötti ole ongelma, mun liikennekäytökselle on tehnyt pelkästään hyvää ajaa norsunhitaalla maasturilla jossa ei ole tööttiä. Liikenneraivokerroin on pienentynyt huomattavasti. Ja katsastukseen voi tosiaan laittaa sen orggislaivaruorin takaisin.

Vastaa lainaten
Vanha 29.09.2015, 17:06
Veteraani

Perusasetus

Isolla autolla on helppo kuskata kaikenlaista tavaraa. Yeah right.

(rosvoille tiedoksi että tavarat ei ole enää autossa)

Vastaa lainaten
Vanha 29.09.2015, 19:59
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Minullakii oli Gorbatsovissa tööttinappi tupakansytkärin paikalla. Ei mittään ongelmaa, osoitti vaan aina katsastusmiehelle, että tuossa se on.
Eikä Lällinkään töötti ole ongelma, mun liikennekäytökselle on tehnyt pelkästään hyvää ajaa norsunhitaalla maasturilla jossa ei ole tööttiä. Liikenneraivokerroin on pienentynyt huomattavasti. Ja katsastukseen voi tosiaan laittaa sen orggislaivaruorin takaisin.
Mulla on omassa toitsus luisi nibbion ratti ja siinä on töötti painike keskellä johdot tökkäs perään vain Ja tuo on hyvinkin totta miten laiska auto muuttaa suhtautumista liikenteessä ennen kun oli hieman nopeimpia autoja tulee aina ohitettua tarkan markan kuskit toyotalla ei oikein onnistunut muutaku lentokenttä suoralla pikkasen se tuntuu isolta se orggis ruori tuon mini ratin jälkeen jonka halkaisia on jotain hieman päälle 300mm vain
Vastaa lainaten
Vanha 29.09.2015, 20:18
Veteraani

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
Mulla on omassa toitsus luisi nibbion ratti ja siinä on töötti painike keskellä johdot tökkäs perään vain Ja tuo on hyvinkin totta miten laiska auto muuttaa suhtautumista liikenteessä ennen kun oli hieman nopeimpia autoja tulee aina ohitettua tarkan markan kuskit toyotalla ei oikein onnistunut muutaku lentokenttä suoralla pikkasen se tuntuu isolta se orggis ruori tuon mini ratin jälkeen jonka halkaisia on jotain hieman päälle 300mm vain
Luisin ratti mullakin on kiikarissa/haaveissa, mutta ei se uusi ratti nyt ole tärkeysjärjestyksessä kovinkaan korkealla. Ehkä joskus sitten...
Mie oon Lällin kans oppinut malttia, ajelen vaan 80km/h ja hymyilen nätisti. Okei joskus ohittelen kun kulkeehan toi kyllä, mutta ei viitti toista kauheesti huudattaa kun ei tommonen kuitenkaan ole miksikään katukilpuriksi suunniteltukaan.
Joo ei perse, voin vaan kuvitella miten kauheeta sillä ruorilla on ajaa nyt kun on tottunut parempaan. Ralliratilla saa niin nopeesti liikkeestä kiinni jos esim. haukkaa uraan. Ruorilla se on aina ihan helvetinmoinen liike mikä siitä tulee niin kaistalla kuin kabiinissakin...
Piti mennä huomenna leimalle mutta yllättäen unohdin vaihtaa sen ratin...no ehkä perjantaina sitten. Tai ens viikolla.

Vastaa lainaten
Vanha 29.09.2015, 21:01
Aktiivijäsen+++

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja perkei Näytä viesti
Luisin ratti mullakin on kiikarissa/haaveissa, mutta ei se uusi ratti nyt ole tärkeysjärjestyksessä kovinkaan korkealla. Ehkä joskus sitten...
Mie oon Lällin kans oppinut malttia, ajelen vaan 80km/h ja hymyilen nätisti. Okei joskus ohittelen kun kulkeehan toi kyllä, mutta ei viitti toista kauheesti huudattaa kun ei tommonen kuitenkaan ole miksikään katukilpuriksi suunniteltukaan.
Joo ei perse, voin vaan kuvitella miten kauheeta sillä ruorilla on ajaa nyt kun on tottunut parempaan. Ralliratilla saa niin nopeesti liikkeestä kiinni jos esim. haukkaa uraan. Ruorilla se on aina ihan helvetinmoinen liike mikä siitä tulee niin kaistalla kuin kabiinissakin...
Piti mennä huomenna leimalle mutta yllättäen unohdin vaihtaa sen ratin...no ehkä perjantaina sitten. Tai ens viikolla.
Kannattaa luisin ratista ottaa se falcon tms joka hieman isompi kuin tuo mun on meinaa välil aika koomisen näköistä ja tuntuista ajella ja veivata sellaista mini rattia oli jokin päähän pisto ottaa mahdollisimman pieni kun sai orggis ruorista tarpeekseen. No tuo on kyllä totta mä kyl silloin kun oma oli viel hengissä niin painelin lappu lattiassa melkein aina joku 130 se jaksoi kelata ja pidemmän matkan jälkeen piti hellitellä kun rupes lämmöt nousee lähemmäs punarajaa.. hetki hieman hiljempaa niin viileni taas normaaliksi itsellä se lämpömittari huiteli silleen et jos kone lämmin varsinkin talvella jätit ajosta sen käymään niin ei kauaakaan niin oli viisarin mukaan lähempänä kylmää kun normaali lämpöä

Noh eihän sen ratin vaihto ole kuin vartin homma
Vastaa lainaten
Vanha 03.10.2015, 07:35
Veteraani

Perusasetus

Joo kyllä tuo Formulingi näyttää tuolla Lällissä ihan lapselliselta, mutta pirun hyvä se on ajaa. Toki metässä käy välillä vähän raskaaksi, mutta tarvii sitten vissiin bodata ja syödä kaurapuuroa enemmän.
Mulle tuli vaan sellainen villi visio mieleen...että kävisköhän toi Kukkiksen ratti Lälliin. Corollassa on meinaan orkkisratti paikallaan ja se on pienempi kuin Lällin orkkis laivaruori, mutta isompi kuin siellä nyt oleva Formulingin ralliratti. Se vois ehkä olla just sopiva Lälliin ja siinä olis töötti.
Ei muuten mutta kun Kukkiksessa tulee se orkkisratti hieman ärsyttävästi mun näkökenttään, kun olen näin lyhyt ja mulla on tapana ajaa aika takakenossa. Huomaan että usein Kukkiksen puikoissa tulee hieman kurkoteltua kaulaa, kun se ratti näkökentässä ärsyttää. Olen miettinyt, että pitäis sinnekin pienempi ratti saada, vaikka sen orkkisratti on kyllä muuten ihan ok käteen.
Niin ihan vaan villi visio, että voiskohan ne ratit Lällin ja Kukkiksen kesken vaihtaa..? Sitten Lällissä olis töötti ja Kukkikseen tarvis rakentaa sellainen.

Olen unohtanut täällä keulia, että kun mulla kerran oli jo ilmasäiliö olemassa niin ostin sen kompurankin nyt sitten. Eli lisää rakentelua tiedossa.
Peltihommat on edelleen aloittamatta ja leimalla käymättä. Pakoputkiepisodin jälkeen päätin jo myydä koko auton ja tyytyä vaan kävelemään ja liftaamaan offimetsissä, kun ei tästä mun rakentamisesta tule mitään.
Mutta ei sille näköjään mitään voi, että joku saatanan hulluus vaan nostaa päätään ja jaksan silti vaan haaveilla että voisin itse rakennella autoa. Ja kun katson ikkunasta parkkipaikalle, niin...no onhan toi niin saatanan ihana, että miten sen muka vois myydä? Ei lähe mihinkään!!! (enkä nyt puhu tuosta pensaasta)
Tämä tallihomma vaan on haasteellinen, kun mulla on lähimmillekin työkaluille 20km, lähimpään autotalliin 35km ja toiseen autotalliin 70km. Lisäksi on kaikenlaisia muitakin kuvioita niinkuin kaikilla muillakin ihmisillä. Mutta olen nyt kuitenkin saanut neuvoteltua tuosta talliasiasta ja se järjestyy kyllä. Ei helpoimman kautta todellakaan, mutta talli kuin talli, ei mulla todellakaan ole valittamisen aihetta!
Eli talli on järjestynyt, se on ihan helvetin kaukana, mutta se on talli ja siellä on Lällin peltihommille tilaa ja aikaa. Nyt on vaan vissiin mun muksulla tullut mitta täyteen siihen, ettei musta näy enää mitään muuta kuin lappu pöydällä, että "meen töistä suoraan tallille t: äiti".
Ja sitten en ole hetkeen ehtinyt käydä lajitreeneissä kuin kerta viikkoon ja se on liian vähän. Ja nytkin menee pari viikonloppua muissa sosiaalisissa kuvioissa; on kummipojan synttäriä ja tatuointireissua itä-suomeen (because I support good tattooers #downundertattoo).
Mutta vielä mie tän auton kasaan, saatana. Ja sitten mie ajan sillä mettään. Mie ajan niin saatanasti ja muutan sinne ens kesäksi asumaan.

Pakoputki kulkee nyt toistaiseksi tuosta paikalta kuvan vasempaan alanurkkaan, kääntyy siitä helman alle ja jatkuu siellä jonkun matkaa. Tuosta kuvan kohdasta se on vielä hepattu runkoon kiinni ja lähtee koko putki hiiteen heti kun olen leimalla käynyt.
En tiedä miksi en vaan voinut tunkea sitä pudonnutta pätkää tuonne hetkeksi takaisin sen sijaan, että käytin päivän rakentaakseni jonkun ihan vitun järkyttävän patentin. No, se oli varmaan joku naistenpäivä.
Ens kerralla oon jo viisaampi! Näin sitä oppii...

Joten laitetaas loppuun vähän piristävämpi ja aurinkoisempi kuva.

Vastaa lainaten
Vanha 03.10.2015, 20:51
Aktiivijäsen+++

Perusasetus

mitä minun silmäni näkevät onko sulla tuossa autossa paineilmalukot vai mikäs paineilmalinja tuossa pakoputken kohdalta menee Kyllä mulla tekee pahaa lukea kun joutuu talliin ajaa kymmeniä ja pahimmissa tapauksessa satoja km sen sijaan kun itse kävelen ylemmästä mökistä ales rinnettä sellainen 50m niin mulla on talli siinä
Vastaa lainaten
Vanha 03.10.2015, 21:01
Veteraani

Perusasetus

Eiku siinä linjassa menee kiisseliä.
Lukot on vasta mun haaveissa...

Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Lj70 päälaatikko ja jakkis vv87 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 2 24.04.2015 05:24
Ostetaan LJ70 peilit ja takalyhdyt Redbull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 26.09.2013 19:02
Ostetaan LJ70 takalyhdyt ja peilit Redbull O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.09.2013 23:51
Myyty lj70:n peilejä ja snorkkeli koboltti O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 15.06.2013 22:31
Myydään Lj70 startti ja laturi. ToyotaHj60 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 4 17.05.2012 15:41

Sivu luotu: 10:10 (GMT +2).