Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 28.09.2015, 17:02
patukka1 patukka1 ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 03.05.15
Sijainti: suomi
Viestit: 15
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Porvoon Hilma Näytä viesti
Tarkista ensiksi, että perässä on riittävästi öljyä.
Öljyt vaihdettu uudestaan ja ne ok. Rutina tuntuu tulevan enemmän vasemmalta niin vaihdetaan toinen pyöränlaakeri myös ja sitten vasta perän purkuun. oikea laakeri oli aika huonossa hapessa. kiinnostaa kyllä jos muilla nipponin omistajilla mennyt pyörän laakereita tai periä niin millaisilla kilometreillä joutunut vaihtelee??

Viimeksi muokannut patukka1 : 29.09.2015 01:41
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Etupuskuri ja king cab -99 kabbi Tekniikka & Jutustelu 1 02.08.2015 15:02
King cab ovipahvien irroitus (ja kiinnitys) Erturo Tekniikka & Jutustelu 3 16.07.2009 22:58
King Cab kulutus ja peräöljyt Erturo Tekniikka & Jutustelu 8 26.03.2009 22:25
king cab ja muut matkustajat habaman Tekniikka & Jutustelu 3 21.03.2007 14:30
M: hj ja king-cab osia Mr.Major O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 18.08.2006 23:10


Sivu luotu: 15:08 (GMT +2).