![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Öljyt vaihdettu uudestaan ja ne ok. Rutina tuntuu tulevan enemmän vasemmalta niin vaihdetaan toinen pyöränlaakeri myös ja sitten vasta perän purkuun. oikea laakeri oli aika huonossa hapessa. kiinnostaa kyllä jos muilla nipponin omistajilla mennyt pyörän laakereita tai periä niin millaisilla kilometreillä joutunut vaihtelee??
Viimeksi muokannut patukka1 : 29.09.2015 01:41 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Etupuskuri ja king cab -99 | kabbi | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 02.08.2015 15:02 |
King cab ovipahvien irroitus (ja kiinnitys) | Erturo | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 16.07.2009 22:58 |
King Cab kulutus ja peräöljyt | Erturo | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.03.2009 22:25 |
king cab ja muut matkustajat | habaman | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 21.03.2007 14:30 |
M: hj ja king-cab osia | Mr.Major | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 18.08.2006 23:10 |