Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 15.09.2015, 15:56
Laurilasse Laurilasse ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 23.12.14
Sijainti: Joutsa
Viestit: 65
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jooli Näytä viesti
Laturin perässä on se alipainepumppu, josta ainakin voi vuotaa öljyä, alipainepumppu jos on mennyt samalla rikki kun laturikin, niin voi olla et se itestään tyrkkää ajaessa sitä etuvetaria kiinni ja wheellock valo palaa.

Startista en tiedä mikä sen vois aiheuttaa,
Ja itsellä paloi miten sattuu noita merkkivaloja kun oli riittävän kostea keli ja esim viileä aamu.
Oli alipainepumpun letku vuotanut jonka seurauksena oli päässy öljyä laturiin jonka seurauksena laturi leikkas kiinni. Nyt pitäis taas pelata. Startin vika ei liittynyt laturiin millään tavalla, oli vaan tullu tunnit täyteen. Ihmeellistä kuitenkin että tunnin sisällä meni molemmat, alkuperäsiä kyllä mun tietojen mukaan olivat ja vajaa 370 tkm mittarissa.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5057 16.07.2025 22:43
Mitsubishi L200 -91 veikkaaja Maasturiprojektit 8 28.01.2012 14:47
Mitsubishi L200 Jeepp Tekniikka & Jutustelu 1 16.03.2011 10:05
Myydään Mitsubishi L200 JP80 O/M/V Ajoneuvot 1 14.09.2010 11:45
M:Mitsubishi L200 -04 4wd isuzubj O/M/V Ajoneuvot 1 01.12.2007 16:38


Sivu luotu: 16:07 (GMT +2).