![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Minulla hiukan samankaltainen proseduuri: -Tankkaus vain pienkonebensalla, ei 98 tai 95 bensalla. Nykyään mittarista saatavalla 4T pienkonebensalla, johon itse sekoitettu öljy -öljynä synteettinen 2T öljy -teräketjuöljynä varsinaista öljyä, ei jäteöljyä -sahaus normaalisti saha tankattuna ja terävällä ketjulla -teräketjun teroitus heti, jos tylsyy. Laippa kiinni Hilman ruuvipenkkiin ja viilalla rauhallisesti. Purupiikin lyhennys. Terotuksen jälkeen ketju kireälle. -hommien päätyttyä kotelo auki ja ilmanputsari ja saha muutenkin puhtaaksi -terän terotus -tankkaus -toisinaan myös tulpan tarkastus -silloin tällöin ketju irti ja kotelosta öljyiset purut pois ja samalla laipan uran puhdistus ja kärkipyörän pyörivyyden tarkistus. Joskus jää tarkistamatta ketjujarru, mutta sekin testautuu startatessa. Periaate on siis se, että saha huolletaan ennakolta jotta ei koskaan tarttis raahata toimimatonta sahaa metsään. Se harmittaisi ja siksi kaikki hommat tehdään huolella. Minulla on metsäpalstalle 2 tunnin ajomatka enkä ihan vain eväitä viitsi mennä noin kauas syömään ![]()
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään MOOTTORISAHA STIHL MS 261/C sahattu n.15h | make764 | O/M/V Muut | 2 | 04.04.2015 16:04 |
Ostetaan 6 kpl 16 tuumasia AT/MS renkaita | Rekisteröimätön | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 27.11.2008 13:26 |
MS-Tuki | SohNah | URL | 0 | 20.04.2002 11:54 |
Omituista höpötystä MS Word -ohjelmasta! | Lars | Niilo Paasivirta - Correct Opinions | 0 | 18.12.2001 17:56 |