![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Noi on kyllä hyvät. Ei ehkä aivan ole parhaiden xenonien luokkaa, mutta virrankulutus huomattavasti pienempi ja lumisateessa ei häikäse niin pahasti silmiin. Yhen talven ollu tommoset henkilöauton keulassa ja pakko suositella. Kyllä noilla näkee.
|
|
|||
|
|||
![]()
laitoin lantikan katolle 4 tuollaista ja kyllä riittää valoa. Työautossa oli kans tuollaiset viimetalven. Erittäin valkoista valoa , mutta eivät näytä niin kauas kuin xenonit.
|
|
||||
|
||||
![]()
Eikö valase konepeltiä tuossa kohassa?
|
|||
|
|||
![]()
Mites noi on pysynyt talven tuiskussa avoimena?
Ryytääkö lunta lasin täyteen kuinka helposti vai jaksaako pitää sulana? |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Ilmotuksessa mainitaan 35W teho. Sama kuin perus xenonissa. |
|
|||
|
|||
![]()
Kovastihan tuolla kommenteissa kehuvat valoja.
Ite olen harkinnut hiluxin lavakaaren päälle kattovaloiksi kolmea tuollaista LuminaLights-sarjan tehokkainta mallia: http://www.erikoistekniikka.fi/tuote...10/3010130040/ Keulassa on viimmesyksynä asennetut X-Vision Dominator-Xenonit joilla näki hyvin ajella. Noissa LED-valoissa on aika alhainen referenssi lumu 10, joten kaikki pitkät päälä referenssi luku on ainoastaan 120. |
|
||||
|
||||
![]()
moi!
Mulle on postissa tulossa nuo http://www.humanhabit.nu/sv/produkte...ter-180mm.html saa kattoo miten loistaa! ![]()
|
|||
|
|||
![]()
Minulla sellainen käsitys että xenoneissa ballasti haukkaa 15A virtaa sytytyksen ajaksi ja lampun palaessa tehon tarve on tuon 35W. Kertokaa jos olen väärässä. Ledien etu on myös siinä, että syttyy heti maksimikirkkauteen kun laittaa pitkät päälle. Xenon kirkastuu vähitellen.
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään / Vaihdetaan Vision-x 25w led cannon lisävalot | _JamPPa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 04.10.2015 19:52 |
Myydään Comet lisävalot 2kpl + sirius kromikuoriset lisävalot | _JamPPa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 05.06.2015 05:58 |
Myydään Led lisävalot 120W | FSpec | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 30.01.2015 18:44 |
Myyty lisävalot Bosch Navigator LED 2kpl | Unialias | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 04.01.2013 17:12 |
Myyty Hella Luminator chromium lisävalot. LED parkeilla | k81 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.05.2012 09:32 |