Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 03.09.2015, 19:25
joppeli joppeli ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.06.15
Sijainti: joensuu
Viestit: 19
Perusasetus

onkohan d21 nissanissa takajarruputkissa liitoksia poikittais palkin kohdalla alunperin?? aattelin vaan kun vaihoin lyhyen pätkän siihen jarrvoiman säätimelle nii aika selvästi näkyy nyt se liitos katsastusta ajatellen.....

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.09.2015, 07:59
Mr_Peace Mr_Peace ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 05.03.08
Sijainti: Nastola
Viestit: 235
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joppeli Näytä viesti
onkohan d21 nissanissa takajarruputkissa liitoksia poikittais palkin kohdalla alunperin?? aattelin vaan kun vaihoin lyhyen pätkän siihen jarrvoiman säätimelle nii aika selvästi näkyy nyt se liitos katsastusta ajatellen.....
Omassa oli ainakin kuvassa nähuonosti näkyvä ympyröity liitos poikittaispalkin päällä. (palkki puuttuu kuvasta)

Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 04.09.2015, 20:08
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Tota, mikäköhän meni nyt moottoripuolelta? Meinaan hävisi tehot(ne vähätkin). Ei meinaa tyhjä kärry perässä jaksaa lähteä liikkeelle ylämäestä ja motarilla vauhti putoaa mäissä alle 80km/h. Vaihdettu suodattimet diesel ja ilma. Käsijarru ei jarraa vastaan tai jarrutkaan laahaa. Kiertää tyhjäkäynnillä sen mitä normaalisti ja ylimääräset äänet loistaa poissaolollaan. Onko näissä ollu jotain polttoaineletkujen ongelmia tai vastaavia? Epäilisin nyt johtuvan pottoainepuolesta, kun kerran ei pölläytä es mustaa vaikka kuin polettaa ja tuskin syöttöpumppukaan on moro. Väännänkö lisää syöttöä ja laittelen muuten syöttöpumpun kondikseen vai alanko ettiä vikaa jostain linjastosta?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 04.09.2015, 21:51
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

D21/WD21 Kingin/Terranon etualatukivartta kaipaa hän. Katsastuksen setä sano, et on mätä, niin pitäis vaihtaa moinen.
Motonetist tms ei löydy, alvadit sun muut ulkolaiset paikat on katottu.
Nissanil moinen maksaa aivan vitusti, jos edes saa moista tilattua.
Ebays kyl löytyy, mut vaan vääränlaista. Luulen et on takaveto kingin varsi. Mut nelikkoon ei tunnu löytyvän..
Ei kellää ois nurkis tai oisko tietoo mist löytyis?
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 05.09.2015, 18:45
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja terppi Näytä viesti
D21/WD21 Kingin/Terranon etualatukivartta kaipaa hän. Katsastuksen setä sano, et on mätä, niin pitäis vaihtaa moinen.
Motonetist tms ei löydy, alvadit sun muut ulkolaiset paikat on katottu.
Nissanil moinen maksaa aivan vitusti, jos edes saa moista tilattua.
Ebays kyl löytyy, mut vaan vääränlaista. Luulen et on takaveto kingin varsi. Mut nelikkoon ei tunnu löytyvän..
Ei kellää ois nurkis tai oisko tietoo mist löytyis?
Kummalle kuppeelle hän on tuota ettii? Eihän noit uutena saakkaan ku Nissanilt, ja käytettynä löytyy ajoittain... Mullakin näit on, ja ei mätiä ees oo ollu yksikään mitä oon irti ottanut.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 09.09.2015, 07:24
hjp hjp ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.08.14
Sijainti: -
Viestit: 27
Perusasetus

Onnistuisko tuoho king cabbiin tehdä vaihtolavakiskot. Voisi kahta erilaista lavaa käyttää. Mitähän katastusmies sanoisi siihen?
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.09.2015, 20:15
Nippan:n Avatar
Nippan Nippan ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 24.09.08
Sijainti: Savonranta, Finland
Viestit: 661
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Kala92 Näytä viesti
Tota, mikäköhän meni nyt moottoripuolelta? Meinaan hävisi tehot(ne vähätkin). Ei meinaa tyhjä kärry perässä jaksaa lähteä liikkeelle ylämäestä ja motarilla vauhti putoaa mäissä alle 80km/h. Vaihdettu suodattimet diesel ja ilma. Käsijarru ei jarraa vastaan tai jarrutkaan laahaa. Kiertää tyhjäkäynnillä sen mitä normaalisti ja ylimääräset äänet loistaa poissaolollaan. Onko näissä ollu jotain polttoaineletkujen ongelmia tai vastaavia? Epäilisin nyt johtuvan pottoainepuolesta, kun kerran ei pölläytä es mustaa vaikka kuin polettaa ja tuskin syöttöpumppukaan on moro. Väännänkö lisää syöttöä ja laittelen muuten syöttöpumpun kondikseen vai alanko ettiä vikaa jostain linjastosta?
Siellä on kaks sihtiä syöttöpumpulla, eka heti banjoliittimen alla, aukase ja puhista, toinen on pumpun sisällä, sen ite annoin ainaki ammattilaisen putsata.
Siellä voipi olla töhkee, vaikka kuin suodatinta vaihtas. Nuista alottasin...
__________________
Vaikken mie mistään mittään tiijjäkkää!!
Isuzu D-Max 3.0 TDi AT -10,
Nissan King Cap -97 (ex), Suzuki Bandit 1250 -08, Toyota Crown -80 (siirtynyt ajasta ikuisuuteen)
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 10.09.2015, 22:09
Kala92:n Avatar
Kala92 Kala92 ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 07.01.12
Sijainti: Helsinki
Viestit: 1.414
Perusasetus

Joo siis nestepäässä on se toinen ja se harvemmin on tukossa. Ainakaan yhessäkään minun avaamassa pumpussa ei kyseinen sihvilä ole kerännyt mitään. Osassa 12mm päissä on ollu valmiiksi niin väljä sihvilä, et sen läpi kyllä menee kaikki oravaa pienempi. Banjon alta vilasinkin jo sen ja ei siel ollu mitään ihmeellistä. Laittelin ajotukset kuntoon ja samalla kahtelin pumpusta hiukan lisää löylyä, niin löyty murtuma letkusta josta höri ilmaa sekaan. Sillähän tuo hukkas nuo vaivat.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään.
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 13.09.2015, 19:01
joppeli joppeli ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 13.06.15
Sijainti: joensuu
Viestit: 19
Perusasetus

täytyi vaihtaa taakse jarru putket kingiin. mutta nyt niistä tuli vähän pidemmät kun mittasin väärin..nii nyt jarru poljin painuu tosi alas mutta jarrut pitää normaalisti..en saanut ilmattua sitä venttiiliä taka akselilta oiskohan pää sylinteri päässyt hajoamaan kun ilmat vetäs sieltä säiliön kautta...
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 13.09.2015, 21:39
terppi terppi ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 28.11.06
Sijainti: Parainen, Finland.
Viestit: 419
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja joppeli Näytä viesti
täytyi vaihtaa taakse jarru putket kingiin. mutta nyt niistä tuli vähän pidemmät kun mittasin väärin..nii nyt jarru poljin painuu tosi alas mutta jarrut pitää normaalisti..en saanut ilmattua sitä venttiiliä taka akselilta oiskohan pää sylinteri päässyt hajoamaan kun ilmat vetäs sieltä säiliön kautta...
Lisää ilmausta vaan. Jos pitkä pätkä puuttuu välistä, niin helposti jää ilmaa silti, vaikka kuinka ilmaa.
Siin venttiilissäki voipi olla oma ilmaus?
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Nissan King KING CAP 4x4 WD kona Tekniikka & Jutustelu 26 03.09.2018 12:08
Nissan king cap tomppaa Tekniikka & Jutustelu 1 28.08.2011 10:04
Myydään / Vaihdetaan M/V 4x4 nissan king cab Rekisteröimätön O/M/V Ajoneuvot 3 29.01.2011 10:42
M:Nissan king cap O/M/V Ajoneuvot 0 21.04.2007 11:31
M. Nissan King Cap -91 Heze.R O/M/V Ajoneuvot 0 03.04.2007 23:22


Sivu luotu: 22:32 (GMT +2).