![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
pitäs se siihen käydä jos kerta 60:n pumppukin käy.. siinä olis kyllä säätömahollisuuksia aikapaljon enemmän ja ruokaakin siitä kuulema saa hyvin. pp- dieselin heppu ei oikein kehunu tuota kikiä,meinas jottei siitä hyvää saa tekemälläkään. joskus tuon pumpun laittoa tutkin netissä enemmänkin ja jossain oli juttua et olis parisataa pollee sellasella patrollista saaneet.. mulle riittäs 150 toimivaa pollea ja hyvä käyttöalue kärrynvetoon..
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
eppäilen et ruppee tulemaan vaan SD33 rajat vastaan tuossa 200 heposen tehoissa, iteasias epäilen et 150WHP on jo aika saatanallisesti tuollaselle
ko ei oo välttämäti kovin tasapainossaan se kone ja pyörivät massat aivan älyttömät verrattuna vaikka RD28T. toiseksee siihe et miten sitä woimaa saa pellolle liittyy paljo muutaki ku älytön pumpun tuotto. sen verta tullu rukattua varsinki tuota jakajapumpullista, että se helevetillinen polttoaineen määrä ei oo kaikenkaikkiaan "se juttu" vaan et kone antaa järkevällä kierrosalueella sen voimansa ulos. jäätiinhän mekin paperilla siitä mitä oletettiin ku persedynolla oli helkkarillinen muutos autossa nestepään ja nokkalevyn vaihon jälkeen ihan minimiasetuksilla. +13hp ja +90nm ei oo kun pieni oven raotus, mitä tuollasesta sais ulos kun sen saa pelaamaan kaikkineen, mut vääntö ja tehoalue putos karkeesti 1000rpm ni se voiman tuotto osuu niin paljo paremmin välityksiin jne, et autosta tulee pirusti parempi ajaa. nuo kaik merkkaa mettäs hitosti, et miten sen kokonaisuuden saa toimimaan
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Hei Patrolli-miehet!
Jos joskus kaipat tekniset tiedot, on laitanut kaikki GR:n huolto/korjaustiedot Nissanilta täällä: Patrol GR Y60 tiedot Kaikki on englanti paitsi sen 2.8TD moottoritiedot (löysin toi vain ranskaks) |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Mistäs tuohon sd33 isompaa nestepäätä sais? Tarkootus ois fööni tiputtaa keulille jossain välis.
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
enempi ihmettelen kuka sinne on jakajapumpun laittanu?
sen malli sun pitää selvittää.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]()
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Joo o
![]()
|
|
#8
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
sit kuulema ois sitkeyttä alhaallakin. edit: tuolla yksi myynnissäkin,koetin sitä ostaakin mut myyjä ei kait halunnu mulle sitä myydä tjs: http://forums.offipalsta.com/showthr...ghlight=pumppu |
|
#9
|
||||
|
||||
|
On niitä varmaan joku laittanu mutta tuskin tuohon on laitettu
|
|
#10
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() mut jos leikitellään ajatuksella et laitettas jakajapumppu tuon riviperkeleen tilalle, niin eikai se muuta tartte kun sopivan välityksen, että osaa ruutata oikeeseen aikaan kamaa oikeesta reijästä ja siel ei ole kun kuus putkee, mitkä pitää vetää oikeelle pytylle loppu ny kai on helvetillistä testaamista, sorminäppäryyttä ja pitkiä hermoja.. varmaan joku perustietämys turbodieseleiden sielunelämästäkin auttaa
__________________
Mercenaries never die, they just go to HELL for regrouping!
|
|
#11
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Sarkastinen kysymys oli sillä että onko siinä oikeesti tarvetta yhelle nestepäälle vai 6kpl tappeja? Jos joku kysyy sd33 moottorin nestepäätä niin sitä ei maha pika googlaamisella löytyä kun semmoista ei käsittääkseni ole valmistettu.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan!
|
![]() |
| Luokat |
| patrolli |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5066 | 26.05.2026 12:40 |
| Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
| Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
| Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
| Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |