Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 02.09.2015, 11:56
baxxter:n Avatar
baxxter baxxter ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.06.03
Sijainti: PAiMiO, Finland.
Viestit: 4.285
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Castrol Näytä viesti
Kerran yks virittäjä....kertoi että kun on peltisarja niin jokainen putki jos on 300 astetta niin kollektorissa on sillon pakko olla 1200 astetta.
Ilmankos turpeet sauhuaa pohjapanssarin päällä, kasikoneessa peltisarjat ja kollektorien jälkeen yhdistetty ni sehän on jo 2400 astetta Onneksi ei oo V12
Käyntilämpösenä tyhjäkäynnillä pakosarjat vajaa 300 astetta ja "ajossa" menee IR-mittarin asteikosta yli.. Toi takavaimentimen lämpö kuulostaa ehkä korkealta, onko vaimentimessa eristävää kerrosta vai onko sauhut heti ulkokuoren alla? Ja kuinka "eristetty" putki on ennen pakosarjoja?
__________________
Harbor Cruisers
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myyty Chrysler 300C TSW aluvanteet 18"+nokian WR 235/60R18" KUVA LISÄTTY -Laine- O/M/V Renkaat ja vanteet 8 04.02.2013 21:29
Myydään Cycleri 300c hemi hex O/M/V Ajoneuvot 0 02.02.2013 09:39
Rangen termostaatin lämpötila? janiojan Tekniikka & Jutustelu 2 06.11.2006 12:12
Lämpötila-anturi BJ BJ45 Tekniikka & Jutustelu 1 23.12.2005 11:10
Lämpötila-anturin Signaali Green-75 Vuosimallit 1968-1982 4 07.04.2003 19:38


Sivu luotu: 17:23 (GMT +2).