![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tuohon ilmankosteuteen ja maalattavan kappaleen lämpöön kannattaa kiinnittää huomiota, jos kappaleen pinnassa on kondenssia maalit ei pysy kiinni kunnolla.
|
|
#2
|
|||
|
|||
Siis tuo liika ilman kosteus saa aikaan ruostumisen.
Siis jos suhteellinen ilmankosteus on riittävä, olikohan jotain suuruusluokkaa 50-70%, niin rauta alkaa ruostumaan. siis ilman että kosteus alkaa tiivistymään.
ja tuo mielikuva on jäänyt plussakeleiltä... Siis suomessa lähes jokaisen aurinkoisen päivän jälkeen tulee ilta, jolloin ainakin tuo 70% suhteellista kosteutta ylitetään... Ja varsinkin syksyllä tuo 70% voi olla 24/7. -> siis jos mahdollista, niin vaikka katoksessa, vesisateessa, puhallettu runko kannattaa maalata mahdollisimman nopeasti, siis kun se on vielä lämmin.... Toki nuo happopohjamaalit voivat pikkasen antaa anteeksi.... Ja tuosta valuraudasta/teräksestä: noita "valurautoja" on aikamonta laatua, joskus jopa vuotaa jäähdytysnestettä niin paljon, että pitää uusia... |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Yhdistäisikö painepesurin ja hiekkapuhalluksen? | tekniikkamies | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.05.2012 20:14 |