Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #7  
Vanha 27.08.2015, 09:20
matti.v:n Avatar
matti.v matti.v ei ole kirjautuneena
Konkari+
 
Rekisteröitynyt: 25.04.10
Sijainti: kajjjaani
Viestit: 692
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja aslakki Näytä viesti

heetkonen, kukas se muistaa et miten noi painelaakerin liukuholkit meni ku turbossahan oli paksumpi limppu ja sit viel 4 ja 5 vaihteisissa erilaiset?
joo, vissiin kaikissa nissaneissa on sähköissä samanlaiset liittimet ja datsuneissa taas erimoiset. näin olen omistani päätellyt.

vaparin painelaakerissa kiinioleva holkki on liian pitkä turbon kytkimelle ja asetelmalle. jää kytkin irroittamaan jatkuvasti,eli auto ei liiku vaik kytkinpoljinta ei paineta. mun mielestä vapareissa oli samanmittaiset nuo holkit, mä ainakin laitoin koko 4-vaihteisen vaparin kytkinkamat 5-vaihteiseen ja hyvin pelas.

edit: olihan mulla kuvakin:

Viimeksi muokannut matti.v : 27.08.2015 09:27
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan eli hakusessa olisi hyväkuntoinen patrollin sd33 moottorin vakio turbo _Tero_ O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 22.12.2014 10:16
patrol moottorin vaihto, mahtuuko.. matti.v Tekniikka & Jutustelu 8 27.05.2011 07:30
Ostettu patrol sd33 moottorin laturi JV73 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 03.05.2011 12:09
Myydään Patrol sd33 moottori Rekisteröimätön O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.04.2010 17:30
Ostetaan Patrol SD33 kone Cepediesel O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 15.03.2010 19:53


Sivu luotu: 13:16 (GMT +2).