![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
No sellaisiahan nuo on, kierrokset 2500rpm:n huitteilla. Joissain kireämmissä vaihteellisissa on tehoa otettu hieman lisää nostamalla kierroksia. Tosin temppukoneissa ei sellaisia ole kun paino kasvaa ja ketteryys menee.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
|
#3
|
|||
|
|||
|
^Paljonkos tommosesta padasta sitten irtoaa vääntöä?
|
|
#4
|
||||
|
||||
|
Näitä ei oikein ilmoiteta missään mutta jollain alkeellisella kaavalla vääntö olis jossain 650ft lbs:n tienoilla.
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| SJ oikeissa töissä | MuumiPappa | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 18.02.2010 18:34 |
| Mihin olet ollut/olet koukussa? | Skorpioni | Chit-Chat | 14 | 09.03.2008 22:41 |
| Töissä on mahtavaa | Ex_inkkari | Chit-Chat | 24 | 10.04.2005 21:29 |
| Töissä väiteltyä ! | Epeli | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 02.09.2004 16:18 |
| Uudenvuoden yö töissä | Intiaani_Chief | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 01.01.2004 10:17 |