![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Olisko tuo valo automaattisille etupyörien napalukoille joiden kuuluukin kait toimia juuri noin?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
'98 l200 etuperä kytkeytyy alipainemännällä. On siinä etuperän murikan kyljessä. Kannattaa varmaan ensin tutkia letkutukset ja sähköisen alipaineventtiilin virrat.
Alunperin napalukkoja ei olekaan, vaan tuo kytkin irroittaa toisen vetarin yhteyden perään jolloin lukoton perä pyörii tyhjää.
__________________
Käyttöauto GMC Jimmy 6,2d '82 Maastoauto Unimog U1000 '78 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos vastauksesta..ryömitän huomenissa alle ja pähkäillään mitä löytyy tai on löytymättä.
Juha |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Alipaine solenoidit on vähän hankalasti ilmanputsarin alla turbon vieresä.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
kiitän vastauksista..juu aika ikävässä paikassa mokomat solenoidit ovat.
Irroittelin letku ja tarkistin, ei pitäisi vuotaa. Oireet ovat kummat. Kun wheel lock valo palaa, vaikka nelikkoa ei ole valittuna, ja kun tuuttaa nelikkoa päälle niin toimii että hep. Muuta jos valo ei pala, ja tuuttaa nelikon päälle vivusta, ei syty valo, eikä toimi myöskään nelikko. Jotain outoa tuossa rohjossa on vialla. Eli mistä tuota wheel lockin valon toimivuutta kannattaisi alkaa pähkäilemään? Koslan matkassa ei tullut ns omistajan käsikirjaa eikä muutakaan, ja semmoinenkin olisi tarkoitus jostain haltuun haalia. J |
#6
|
|||
|
|||
![]()
En tiedä auttaako mutta kokeileppas vaihtaa uudet ja oikeat öljyt vetopuolelle joka paikkaan, ei välttämättä oire häviä mutta uskon sen vaikuttavan kyllä negatiivisesti jos on oikeen vanhat ja pitkään seisseet (ehkä jopa väärät) öljyt sisällä
|
#7
|
|||
|
|||
![]()
Roger, öljyt monossa vaihtoon ensiviikolla.
Kävin hiukan ropaamassa solenoideja, rytkytin virtapiuhoja kevyesti, ja etummaisen solikan alla oli joku tulppa tai vastaava, revein hitoille ja putsasin ja tuuppasin takaisin. Nyt palaa wheellock valo kokoajan, mutta nelikkokin pysyy nyt päällä. valolla ei niinkään väliä, palakoot kaiken aikaa, kunhan neliveto toimii. Eli näin amatöörin silmin olisiko joku sähkövika, kosketushäikkää / hapettumaan. tai solenoidit päreinä? Missä tuo anturi joka keppiä siirtämällä tuuttaa wheelock valon palamaan asuu? olisiko kenelläkään kokeneemmalla haisua asiasta? katsotaan miten se tuosta kehittyy kun öljyt vaihdettu ja tutkittu onko siellä perissä ylipäänsäkkään mitään sisällä. Kiitä jälleen |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään mitsubishi l200 nelikko vm-90 | mutarällä | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 28.05.2014 14:30 |
Myydään Mitsubishi l200 2,5td vm 1998,osina | esahaa | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 19.11.2013 09:57 |
Myydään mitsubishi l-200 8300€ | jani s | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 18.10.2011 21:15 |
Myyty mitsubishi l-200 | tuna99 | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 16.05.2011 11:39 |
Myydään Mitsubishi L-200 | Armo | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 30.09.2008 00:22 |