![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
HiiHaa! Ilmoittauduttu on. Pajero on kasassa toistaiseksi. Yksi raidetagon pää pitää vaihtaa. Niin ja valoja pitää laittaa jos meinaa jotain nähdä. Vinssi, tunkki, korin korotus ja 33" BfG MT:t olemassa, eli se on sitten standard luokkaan. GPS ja digikamera löytyy, niistä ei tule lisäkustannuksia. Karttaa pitää vielä jostain metsästää. Vaikka luvassa on lienee aika pahaa settiä lähden ensimmäiseen kilpailuun enemmän naattimaan kun otsa rypyssä kilpailemaan. Kilpailussa nähdään. Onko jo paljon ilmoittautuneita / luokka? Antti & Pajero (ja nyt myös Lantikka) |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4 Wheel Drive - Eksytys '08 juttua | Jare | Chit-Chat | 10 | 08.04.2008 18:21 |
| Lost in Eksytys, eli hukkunutta ja löytynyttä | Kentsu | Tapahtumat | 32 | 02.03.2008 17:34 |
| Eksytys -08 Kilpailukeskus varattu 23.2 | Kentsu | Tapahtumat | 23 | 21.09.2007 19:40 |
| Eksytys tulee, oletko valmis? | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 82 | 10.02.2007 00:49 |
| Lapland Trophy 2005 15.-17.7.2005 | Frohike | Tapahtumat | 241 | 18.10.2005 18:49 |