Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tapahtumat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 13.01.2005, 10:10
Junnu Junnu ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 12.04.04
Sijainti: Vantaa, Finland.
Viestit: 388
Perusasetus


HiiHaa!

Ilmoittauduttu on.
Pajero on kasassa toistaiseksi. Yksi raidetagon pää pitää vaihtaa. Niin ja valoja pitää laittaa jos meinaa jotain nähdä.
Vinssi, tunkki, korin korotus ja 33" BfG MT:t olemassa, eli se on sitten standard luokkaan.
GPS ja digikamera löytyy, niistä ei tule lisäkustannuksia. Karttaa pitää vielä jostain metsästää.
Vaikka luvassa on lienee aika pahaa settiä lähden ensimmäiseen kilpailuun enemmän naattimaan kun otsa rypyssä kilpailemaan.
Kilpailussa nähdään.

Onko jo paljon ilmoittautuneita / luokka?



Antti & Pajero (ja nyt myös Lantikka)
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
4 Wheel Drive - Eksytys '08 juttua Jare Chit-Chat 10 08.04.2008 18:21
Lost in Eksytys, eli hukkunutta ja löytynyttä Kentsu Tapahtumat 32 02.03.2008 17:34
Eksytys -08 Kilpailukeskus varattu 23.2 Kentsu Tapahtumat 23 21.09.2007 19:40
Eksytys tulee, oletko valmis? Killman Tekniikka & Jutustelu 82 10.02.2007 00:49
Lapland Trophy 2005 15.-17.7.2005 Frohike Tapahtumat 241 18.10.2005 18:49


Sivu luotu: 17:12 (GMT +2).