![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joutokäynnillä kuristais,että moottorilla kestäis riittävä voitelupaine. Suuremmilla kierroksilla tai ahtopaineilla avais kuristuksen ja sallis suuremman öljynvirtauksen ahtimelle. Suuremmalla ahtimen "öljynläpäisyllä" haetaan myös turbon laakereille jäähdytystä,eli öljypohjaan virtaava paluuöljy vie lämpöä nennessään. Virtauksen kuristaminen saattaa heikentää hiukan ahtimen jäähdytystä,vaikka voitelupaine oliskin riittävä.
__________________
Montenegro offroad club #88 Montenegro racing 16 www.montenegrooffroad.com 6 x 4x4: 2 x LJ + SJ + BJ + RAV4 + HILUX |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
turbon öljyn paluu letkun paikka mihin?? | mallu16 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 02.06.2011 17:05 |
moottoriteille90km/h rajoitus 2012? | toyota4x4 | Chit-Chat | 13 | 28.09.2010 17:50 |
Öljyn paineet | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 07.01.2008 18:27 |
Hydraulisylinterin iskun rajoitus? | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.08.2005 10:48 |
Öljyn laatuvaatimuksesta.. | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 19.04.2003 20:47 |