![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Joo itsekin kun nuita koneita työkseni rassaan ja säädän (tosin läppärillä) väliillä, niin siitä tämä idea tulikin Ja just se kun tyhjäkäynnillä rajoittaa painemittarin kanssa, saa sen asetuksen kohalleen. Alunpitäen tuossa on ollut 1,5mm reikä banjossa, mutta sitä on aina turbon suurentuessa suurennettu ja nyt ongelma on se, kun vaihtu laakerityyppi ja tuli modattua muutenkin turbon öljynkiertoa, niin tarviisi saada virtaus taas pienemmäksi. Vois hiukan turbo tulvia, jos antas kaiken mitä lohkosta tulee mennä sen läpi
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
|
#2
|
||||
|
||||
|
just just,hyvin selitetty.ymmärrän.
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| turbon öljyn paluu letkun paikka mihin?? | mallu16 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 02.06.2011 17:05 |
| moottoriteille90km/h rajoitus 2012? | toyota4x4 | Chit-Chat | 13 | 28.09.2010 17:50 |
| Öljyn paineet | -TIMPPA- | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 07.01.2008 18:27 |
| Hydraulisylinterin iskun rajoitus? | kivinen | Tekniikka & Jutustelu | 12 | 25.08.2005 10:48 |
| Öljyn laatuvaatimuksesta.. | Vuosimallit 1984-1996 | 2 | 19.04.2003 20:47 | |