![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
Lainaus:
Joo no pitää vissiin kokeilla kantapään kautta että meneekö uuskoppaseen miten.. Ja näin olen itsekki lukennu ja päätelly että vanhakoppaseen menee hdj etujouset joka nurkkaan..
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille! Toyota landcruiser LJ70 -92 EX. Range Rover Classic -88 3,5 EFI |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Moro. mitäs yksinkertasuudessaan tarvihtee jakolaatikkoon vaihtaa -88 läjään kun haluaa pientäpuolta välittää hitaammaksi?
Pitääkö mitä osia olla vanhasta käypiä ja mitä uusia tarvitsee jne? Mulla on laatikko missä kävi kevyesti hammaspeikko kylässä ja mietin siitä toisen laatikon rakentamista. |
#3
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos. Ei kun osia tilaamaan. Pitänee kateella mistä sais ne osat.
![]() |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Moro. Tuli hommattua lj70 ja siihen olis tarkoitus tilata insan special trackit koossa 33x12.5x15 vanteiksi tulee 10x15 et-44. Kysymys kuuluu joutuuko tekemään muutoksia että sopivat siellä pyörimään? Autoa on korotettu 50mm dobinssonin alustasarjalla.
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Ainaki roiskeläpät pois mikäli vielä paikallaan. Kaariin levikettä jos meinaa tienpäällä ajella, itellä ainaki tuommosella korotuksella sopi normi 33" pyörimään ja joustamaan, mutta nuo insathan vähän reilummalla mitotuksella.
|
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sit on alustan päivitys menossa. Hommasin jo Ironmanin n.3" tuumaa korottavat vieterit ja nyt pitäis iskarit vielä hommata kunhan saan mitattua minkä mittaiset pitää olla. Olen pohtinut oisko nestevaimentimet maastossa mukavammat kuin kaasut, itellä ei ole kokemusta kuin kaasuista.
Maantiellä huojumiset keikkumiset ym. ei haittaa itseä kun olen tottunut sellaiseen, metsässä toimivampi ratkaisu nyt hakusessa. Alla tosiaankin 3" korottavat vieterit, takaiskarit jonkun verran vinoon asennettu (oisko n.55 astetta), etuiskarit pystyssä kuten alunperinkin. Hiukan kävi mielessä et josko taakse kaasut koska asennus vinossa eli vaimennusteho on heikompi ja eteen nesteet koska ovat vaimennutehon kannalta optimiasennossa. Onkos porukalla käytännön kokemusta kaasu ja nesteiskareiden erosta maastossa ja kadulla? Entä onko jossain ylipäänsä myynnissä ns. 4x4 nesteiskareita, Rancholla on hyvät tiedot iskareista mm. mitoista mut niitten valikoimassa taitaa olla pelkästään kaasuja tai sit en vaan osannut hakea. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 2 (0 jäsentä and 2 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
hdj:n omistajat tänne. | Kratz | Tekniikka & Jutustelu | 2309 | 03.09.2025 06:41 |
4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
Volvon omistajat tänne | hoojii | Chit-Chat | 77 | 12.12.2014 23:54 |
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |