Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 13.05.2015, 20:35
jamppa92:n Avatar
jamppa92 jamppa92 ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 24.10.14
Sijainti: Vkhti
Viestit: 49
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jesse89 Näytä viesti
On hyvin tyypillistä et vuotaa joko tuosta taikka sitten kylmäkäynnistimen luukusta. tuon pystyy helposti vaihtamaan kun muistaa vaan merkata hyvin tarkasti että tulee samoille booreille missä olikin. Asennus vaiheessa akseli jossa boorit meinaa luistaa alespäin huom ei pysty putoamaan mutta joutuu samalla vetää ylöspäin kun asentaa vivuston paikalleen.
Minkälainen tiiviste tossa? Tyhmä kysymys mutta missä se kylmäkäynnistimen luukku on ja onko sen tiivisteestä tietoa?

Mitä jos sattuu asennus vaiheessa menemään väärille spooreille niin minkä laista tuhoa on odotettavissa?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 14.05.2015, 21:10
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja jamppa92 Näytä viesti
Minkälainen tiiviste tossa? Tyhmä kysymys mutta missä se kylmäkäynnistimen luukku on ja onko sen tiivisteestä tietoa?

Mitä jos sattuu asennus vaiheessa menemään väärille spooreille niin minkä laista tuhoa on odotettavissa?
O rengas tiivisteenä. No jos väärille booreille laitat niin käytännössä auto ei ota välttämättä kierroksia enää sen mitä ennen otti ja se kuinka paljon soppaa saa kun kaasua kääntää muttuu. Eli suoranaisesti sanon että todella tärkeää saada oikeille booreille. Suosittelen lukemaan

http://www.toyota4wd.dk/Teknik/J70/T...nual%202Lt.pdf

Toisaalta onhan niitä pajoja missä tekevät pumppujakin ym.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 14.05.2015, 22:34
ttervola ttervola ei ole kirjautuneena
Jäsen
 
Rekisteröitynyt: 02.01.13
Sijainti: Kemijärvi
Viestit: 52
Perusasetus

safari snorkkeli


Kellään laittaa kuvaa Safarisnorkkelin asennus sabluunasta. Sais jotain mittaa mihin reikiä porailis.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 08.06.2015, 10:34
pipo_esa pipo_esa ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 27.01.10
Sijainti: Kangasala
Viestit: 183
Perusasetus

Läjää meinasin leimalla käyttää ja tuli kateltua että valot pelaa niin TML korissa olevissa takavaloissa ei ole mitään E-leimoja niin onkos nää sitten tökännyt katsatuksessa? Vuosimalli on 1988 jos sillä on jotain merkitystä
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 08.06.2015, 16:28
Micco:n Avatar
Micco Micco ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 08.03.05
Sijainti: Turku, Finland.
Viestit: 1.768
Perusasetus

Ei omalle kohdalle ainakaan ole tullut koskaan hylkyä sen takia, muistaakseni 5 kertaa olen leiman käynyt hakemassa. Vararenkaan otat ovesta pois, mikäli sattuu vielä ovessa olemaan.
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 08.06.2015, 20:22
pahtis:n Avatar
pahtis pahtis ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 01.07.12
Sijainti: Sodankylä
Viestit: 285
Perusasetus

Aiheuttaako mitään isoa operaatiota jos vakio läjää (uuskoppainen) korottaa kopan ja rungon välistä 1cm? enempää en halua vielä ainakaan korottaa kuhan renkaat mahtuis pyörimään vähän paremmin kun aika kuolleet vakio jouset alla.

Oisko jollaki ylimääräisenä 2" jousia ja miten pitkät iskarit niihin, kun vakio iskarit jää varmaan liian lyhyeksi?
__________________
PRKL!! Ajetaan viat esille!
Toyota landcruiser LJ70 -92 EX.
Range Rover Classic -88 3,5 EFI
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 09.06.2015, 06:11
Hailux:n Avatar
Hailux Hailux ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 05.11.05
Sijainti: pudasjärvi
Viestit: 1.522
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahtis Näytä viesti
Aiheuttaako mitään isoa operaatiota jos vakio läjää (uuskoppainen) korottaa kopan ja rungon välistä 1cm? enempää en halua vielä ainakaan korottaa kuhan renkaat mahtuis pyörimään vähän paremmin kun aika kuolleet vakio jouset alla.

Oisko jollaki ylimääräisenä 2" jousia ja miten pitkät iskarit niihin, kun vakio iskarit jää varmaan liian lyhyeksi?
ei sentti vielä ongelmia tuota
__________________
Pitäiskö palata takaisin,kromit sotkeentuu
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 11.06.2015, 22:34
jesse89 jesse89 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 23.01.12
Sijainti: Pennala Suomi
Viestit: 479
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja pahtis Näytä viesti
Aiheuttaako mitään isoa operaatiota jos vakio läjää (uuskoppainen) korottaa kopan ja rungon välistä 1cm? enempää en halua vielä ainakaan korottaa kuhan renkaat mahtuis pyörimään vähän paremmin kun aika kuolleet vakio jouset alla.

Oisko jollaki ylimääräisenä 2" jousia ja miten pitkät iskarit niihin, kun vakio iskarit jää varmaan liian lyhyeksi?
Moni laittanut hdj 80 jousia ja ilmeisesti iskaria myös etupää iskarin osalta pitäis mennä mitään muuttamatta. takapää onkin sitten toinen asia
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
hdj:n omistajat tänne. Kratz Tekniikka & Jutustelu 2309 03.09.2025 06:41
4Runnerin omistajat tänne Daddy's Toy Chit-Chat 34 12.10.2022 09:51
Suzukin omistajat tänne Suzukisj410K Chit-Chat 260 17.06.2015 12:01
Volvon omistajat tänne hoojii Chit-Chat 77 12.12.2014 23:54
Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! baxxter Chit-Chat 16 24.05.2013 20:27


Sivu luotu: 16:11 (GMT +2).