![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Peukku
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Hemmetin sopivia kuvia
|
|
#3
|
|||
|
|||
|
Komiaa! (Tähän se peukku ylöspäin)
__________________
GMC Suburban 6.5td -95 Chevrolet Blazer 6.2d -86 "The Black Pearl" Suzuki SJ413 -86 "Muut tekee mitä osaavat, meillä offareilla on ollu tapana tehä mitä tahdotaan!" The reason i sin is because there is a stairway to heaven and a Highway to hell and i sure as hell ain't climbing no stairs!!! |
|
#4
|
|||
|
|||
|
Makia rojekti. Ittellä kans pyöriny mielessä hiluxiin istuttaa moinen moottori. Siinä kans tuo vähä päästösyys ongelma meinaa vaivata niin. Mitenkä meinaat sähköt rakentaa että saat tuon sähköpumpun pelaamaan katsastuksen ajaksi?
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Mites onkos tän suhteen tapahtunut edistystä?
kiinnostais et saitko muutos katastettuu
|
|
#6
|
|||
|
|||
|
Unohtuko öljyproppu?
|
|
#7
|
|||
|
|||
|
Eipä oo hetkeen tullut tänne kirjoteltua mittää mut jos nyt vähän kerrotaan missä tilanteessa ollaan menossa. Eli tuo mersun koneen kanssa ajelu unohdettiin öljynpaine ongelmien takia, vika todettiin olevan kytkinkopan keskityksessä vaikka sen luultiin olevan kohdallaan kun akselilla tehtii, enivei mersun motti pois ja siinä sitten jatkettiin ruosteiden poistoa vaihteeksi.
etunurkasta löytyi tämmöistä normi settiä. ![]() ![]() Ja sitten perinteiseen tapaan palaa pois ja uutta peltiä kehiin. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sitten ruosteenesto maali ja pinta väri päälle. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Toiselle puolelle ehdin myös laitta palkkihelmankin. ![]() Ja englannista tuli jonkin sortin kone evukkaasti mutta sekään ei ihan ongelmitta nyt ole mennyt. kone tuntuu muuten olevan kunnossa öljynpaineet lämpöisenä tyhjäkäynnilla 1,5bar ja kierroksilla 3-4bar kaasupohjassa vähän enempi. mutta jäähdytin nestettä syö, varmaankin kansi halki. Ei tee painetta mutta nestettä häviää ja lämpöisenä tehot heikkenee huomattavasti. Olisikohan imukanavaan halki vesitilasta niin kun kone lämpiää ni alkaa viemään nestettä imupuolelta männän päälle ja alkaa tehot häviämään, mene ja tiedä no tutkitaan. ![]() Rengastusta tuli myös vaihdettua 35x13,5-15 maxxis muzzilloihin ja samalla tuli tehtyä lukkovanteet. ![]() ![]() ![]() Vanteet kävi hiekkapuhalluksessa ja polttomaalattiin ktm:n oranssiksi. ![]() sitten viimesin kuva vklopun ajoilta. Auto on aikalailla kesken hitsausten osalta. kuskinpuolen helma, kuskin jalkatila, penkin kiinnike ja takajalkatila hitsaamatta, sekä apparin takajalkatika pitäs tehä kuhan ehtis. No jos tuo inspiraatio iskin kun ajelee välillä leima meni autosta umpeen mutta juuri nyt ei leimalle niin kiire ole, jos saisi rauhakseltaan tehdä valmiiksi ja sitten lähteä leimaa ihmettelee.![]() Osaako kukaan sanoa mistä saisi taakse jouset jolla sais perää ylemmäs? en tarkoita uusia korotusjousia vaan joku sanoi et jostai patrollista kävisi ja korottaisi, mahtaako näin olla? |
|
#8
|
||||
|
||||
|
No ei ne nää postimerkitkään oikein näytä passeleilta.
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 3.2 Pajero | Machist | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 18.03.2015 07:57 |
| Pajero vs. Pajero Sport | amaz | Tekniikka & Jutustelu | 27 | 30.07.2013 06:23 |
| Myyty mitsu pajero huoltoauto 5D PAJERO TURBO STW-L049GW-M-4X4/2700 | Hype | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.04.2013 22:45 |
| "Voiman tuntu'" Pajero gen2 vs. Pajero gen1 | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 22.04.2008 16:30 |
| -89 TDIC Pajero osix ja -89 TD Pajero ajoon/lelux | O/M/V Muut | 0 | 28.10.2005 07:32 | |