Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja G280E
Niinkin pitkälti kestää..yllättävää mulle.
Saksassa ja belgias näitä on ihan jumalaton määrä kaupunki alueilla.
Mitäs jos ton apumoottorin väsäisi täysjoustoiseen..
|
Tavalliseen asiointikäyttöön tehdys pyörässä avustussysteemi pyrkii säästää sähköä. Off road systeemi ei ehkä pyri, mutta ongelma ei ole suuri kun akut on helppo ladata ja jos oikein innostuu, akkuja voi olla kaks.
Itse näkisin, että maastoajoon sais olla tehokkaampi moottori ja omasta mielestä suurempi moottoriteho pitäs sallia kadullakin.
Omasta mielestä sellanen pyörä olis hyvin hauska joka joustaa kummastakin päästä ja vetää molemmilla pyörillä. Tuli todettua myös, että renkaallakin on aika suuri vaikutus polulla ajon mielekkyyteen ainakin jos vertaa johonkin ihan pelkästääbn asfalttiajoon tarkoitettuun renkaaseen.