![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Pyöräily kausi on taas aloitettu.
Siis tosi hianoo,lumilapiot on vaihtunna kesä ajan laitevalintoihin..myrskylyhty jäi viel mustien pilvien varalle,mut näillä mennään ja lujaa.kyl pyöräily kaikessa muodossaan on todella upeaa
![]() ![]() ![]()
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. Viimeksi muokannut G280E : 03.07.2015 17:36 |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Juu minäkin pyöräilin koko päivän tänään
![]() ![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]() siis huh huh.. Iha järjettömän upee.. kestääkö udella valmistusvuotta,onko suomeen alkuperin tuotu,mikä on kuutiotilavuus,mis tää on tehty???
__________________
W163 ML 400 CDI Ei ole enää maasturia. Leipäkää maistu enää leivältä.. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Runko lienee tehty joskus 30 luvulla, kone ehkä vähän uudempi..Eri paria ovat kuitenkin eli runko on suomalainen "woima" ja moottori on ryssien tekele KO - D4..
Ennen ja sotien jälkeen noita moottoreita on myyty ihan yleisesti polkupyörään asennettaviksi, on ollu nuin tuossa keskellä ja takarenkaan päällä/sivulla ym ym.. Kulkee epäterveellisen lujaa jos moottori sattuu olemaan yhteistyöpäällä ![]() Jos joku jeesustele että noita saa uusiotuotantona ja muillakin on niin tän moottorin valmistenumero on 53.... |
#6
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() ![]() ![]() |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Lainaus:
Mutta on kyseisillä kikkareilla parhaimmillaan hintaa! Reippaasti yli 2000€ kotimaan nettikaupoissa pyyntinä pelkästä etupäästä. Ps. Lerssisellä komia fillari. ![]()
__________________
RASOR |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#9
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Kiitti vinkistä. Mietintämyssy päähän ja ihmettelyä mikä nyt yleensäkin olisi sopiva käyttötarkoitusta ajatellen.
__________________
RASOR |