![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Tänään tuli putsattua ja irroteltua tuolta akselin päästä rikkonaiset osat, ruosteista pääteltynä halkeamaa on ollu jo aiemmin reilusti? Ei nuo ruosteet ainakaan oli nyt viime päivinä tulleet koska nuokin oli sentin vaseliinin peitossa. Näyttää niinkuin kääntöpää olisi jotenkin läjässä jarrujen puolelta? Tosin voihan tuo olla sujunut samalla kuin repesi irti.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
Voisko tuo olkavarren muoto vaikuttaa siihen, että kääntymisen sijaan yrittäisi nitkuttaa sivuttain? Vipuvarttahan tuossa on reilusti, jos vertaa suoraan olkavarteen. Ymmärsiköhän kukaan...
__________________
Elämässä pitää olla luksusta, hiluksusta. |
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Ilmeisesti kaiken osaavat kuningas Toyotan alamaisetkaan eivät ole ihan kaikkea osanneet..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Tuo nyt ei ole ihan alkuperäinen malli........
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Jep, ei todellakaan ole orkkis malli
![]() Tällaset pitäs hommata ameriikan maasta jossain vaiheessa: Sitten katoaa tuokin ongelma. Aika paljon reilummin on kääntövarret kiinni kääntöpäässä... Se ei vain ihan touhutonnikaan riitä tuommosen parin ostamiseen, mutta jossain vaiheessa sitten. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Eilen postipoika kantoi kotio tuliterän orkkis kääntöpään ja tänään ehdin myöhään illasta pikasesti tallissa ja kuorkissa
pyörähtää. Hieman ihmetytti tuo uuden kääntöpään mukana tuleva veipumpun o-rengas mutta tehdas kuulemma käskee tuon nykyään pistämään kääntöpään mukaan...? Nyt olis uus kääntöpää paikoillaan uusilla kääntöpään laakereilla ja vetarin stefalla. Jälkimmäiset kuvat hieman heikkolaatuisia johtuen siitä että otettu lähes pimeässä kuorkin kontissa ![]() Huomenna jos niputtas loput tuosta kasaan ja toivos että rengaskin mahtuu kuorkin kontissa vielä paikoilleen. Sitten puuttus enää peräöljyt ja kääntöpään täyttäminen vassulla. Ennen kuin jeepin saa kuorkista alas pitänee korjata/vahvistaa nuo rampit vaikka rhs-palkilla... Eiköhän sitä jeepillä vielä Psoryn Yöttömän yön safarille ens viikolla selviä
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
Do diin, kuskipuolen kääntöpää ja jarruremppa hoidettu viikonloppuna loppuun + hajonnut ramppi vahvistettu neliöpalkilla.
Jeeppi onnistuneesti pakittettu kuorkista ulos ja tänään illasta pääsin vänkärin puolen kimppuun. Ajatus oli tekasta jarruremppa sillekkin puolelle ja samalla tarkistaa kääntöpään kunto siltäkin puolelta. Ainoa vika mikä vänkärin puolelta löytyi oli että yksi kääntöpään pulteista oli mennyt poikki. Itse kääntöpäässä ei näkynyt mitään alkavia halkeamia tai muita vaikka hyvin läheltä sitä tiirasin. Näin ollen ei muuta kuin porasin katkenneen pultin pois, uusi tilalle, jarrujen notkistelu ja uudet palat paikoilleen. Huomenna jos laittas kääntöpäät täyteen vassua ja perään uudet öljyt niin 'huolto' alkas olemaan selvä ![]() Eiku kovaa ajoa...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Horny Hod Dog, eli kiimainen Hodari | Mojoman | Maasturiprojektit | 19 | 08.12.2012 16:55 |
| XJ Cherokeen tukivarret | P-KR#1 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 14.08.2009 19:41 |
| xj cherokeen räjäytyskuvat | TEE-5 | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 16.04.2009 22:05 |
| O: xj cherokeen osia | mardu | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 8 | 07.08.2007 08:29 |
| xj cherokeen korkeus | mardu | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 26.02.2007 01:45 |