![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#11
|
|||
|
|||
|
No manuaalissa ei ainakaan ole tota tehostimen kierrosten nostoa.
Bensakoneissahan se on. Eikä ainakaan eilen ropeltamassani diesel automaatti VX hodarissa sitä ole, mutta porvarimallissa onkin sitten nopeuden mukaan muuttuva tehostus, eli alle 60 km/h kevyempi reilusti kuin ns karvalakkimallin ohjaus. Ilmastoinnin kierrostenkorotuksen hoitaa kaasuvipua mekaanisesti alipaineella vetävä kello, kun ilmastointi päällä. |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| 4Runnerin omistajat tänne | Daddy's Toy | Chit-Chat | 34 | 12.10.2022 09:51 |
| Suzukin omistajat tänne | Suzukisj410K | Chit-Chat | 260 | 17.06.2015 12:01 |
| Pehmolelukoiran omistajat tänne!!! | baxxter | Chit-Chat | 16 | 24.05.2013 20:27 |
| Jeepin Omistajat Tänne | KössiKenguru | Chit-Chat | 114 | 03.10.2012 19:02 |
| BULLTERRIERIN omistajat tänne! | Urbancityboy | Chit-Chat | 14 | 20.09.2009 18:30 |