Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #4  
Vanha 14.05.2015, 22:58
BJ-40/76 BJ-40/76 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 11.05.09
Sijainti: Oulu
Viestit: 5.055
Perusasetus

Josko kuiteskin sieltä "marmorilta"


Siis nuo on niitä osia, että voi olla halvempi ostaa auton valmistenumeron mukaiset alkuperäiset, jos pääsee hakemaan liikkeestä: siis tarvike osa voi olla toimituskuluineen huomattavasti kalliimpi... Toki onhan siinä asennukseen jännitystä, että onko "vinosilmäiset kiinalaiset kopioinut vinosilmäisiä japanilaisia missä mittakaavassa.... siis tuo alkuperäinen vetarin ja vetonivelen lukitseva C-sokka päästää nivelen sisästä vetarin ulos kunnon "kolauksella"
Ja joskus on pitänyt hakata oikein kunnolla, siis suomalainen alasin ja Paksuseinäminen (luja-) putki... ja vetarin pää saa siipeensä... -> Nykyään tuo vetonivel tulee pilkottua Plasmalla, jos vetari pitää saada ehjänä kiertoon____
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Myydään Murroksen ulosvedin Turpaani O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 03.08.2014 09:05
Murroksen nuorrutus helmapelti Tekniikka & Jutustelu 26 18.04.2014 10:03
Volvon murroksen rasvaus ismo Tekniikka & Jutustelu 4 14.04.2011 14:49
murroksen malja Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 3 22.08.2009 08:33
Murroksen suojakumi härski Tekniikka & Jutustelu 3 03.09.2008 14:52


Sivu luotu: 23:25 (GMT +2).