![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
DoKan kone käy, Oettingerin cooleri on ilmaputkien osalta valmis, vielä pitää kenno, kiertovesipumppu ja vesiletkut asennella. Natsipakastin Simon kansi vaihteeksi irti ![]() Melkein 10 tKm tuli 1Z.lla ajettua avaamatta, taitaa olla ennätys minulla tämän auton kanssa ![]() Kevät huoltona piti vaihtaa 2013 ostamani 2.5 TDI 111 KW AHY/AXG:n suutinkärjet (DSLA150764), mutta nelosen suutin oli niin kovaa kiinni, ettei tullut kokonaisena ylös. Reikään jäi rungon kärkiosan alapää ja suutinkärki, jonka sai alakautta napautettua pois. Alkuviikosta kansi Mäntsälään Aaltoselle ihmeteltäväksi, jos suutinrungon jämä lähte siellä irti, niin saavat samalla huoltaa venttiilikoneiston ja parantaa hengittävyyttä, kuten tekivät DoKan kannelle viime syksynä. Suuttimia tuli hetki etsittyä Tölkkifoorumi.fi:laisten varastoista, mutta lopulta laitoin ilmoituksen FFP.Fi foorumille, josta alkoi suuttimia löytymään. Nyt on yksi sarja AHU:n suuttimia ja pari AGR:n suutinta jemmassa. Yksi AGR meni kärkien vaihtoon Simon kolmen oman kanssa. AHU:laisiin suutinrunkoihin pitää hommata jotkut oikeat virikärjet myöhemmin, noita TDI-koneita kun on nyt kolmessa autossa.
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 11.05.2015 15:32 |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Sorry OT, mutta otsikko herautti niin massiiviset naurut. "natsipakastin"
. Hatunnosto että joku jaksaa näiden kanssa temuta.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
No eipä ne paljon poikkea roovereista, ropaamista riittää. Tölkki porukan kanssa on kyllä kiva safaroida, mukavaa seuraa! TEMÄHIK |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() Ehjää kun alkaa korjaamaan, niin verstaalle pitää osat viedä... Hyvin se olisi vakio suuttimillakin toiminut... Nälkä kuitenkin kasvaa syödessä ja piti saada suurempi reikäiset. Osaako ranke tai joku muu Defe kuski sanoa, minkä kokoiset suuttimet on Defessä ja paljonko on avautumispaine? Nyt tulee Defen pumpun jatkoksi Audi/Volvo 2.5 TDI (AEL) 140 hv 0.216 suuttimet 220 bar avautumispaineella. E: muistin väärän moottorikoodin, tosin suutin saattaa olla sama. Kuitin mukaan AHY/AXG
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 11.05.2015 15:33 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Jukulla vois olla jotain faktaa, kun on turboakin päivittänyt... TEMÄHIK |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tuolla hiukan sen tapaista pohdintaa, että voisi kuvitella reiän olevan 0.26 ja avautumispaineen raja 200 bar, ja pumpussa 11 mm nestepää alunperin.
Ehkä. http://forums.mg-rover.org/archive/i.../t-442687.html
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#7
|
||||
|
||||
|
Natsipakastin simossa huollettu kansi paikallaan uusilla suutinkärjillä (DSLA150P764), hyvin jaksaa LR 300 "tdi" pumppu ruokkia
![]() Nyt koneessa on jo varmasti sen verran potkua, kuin mitä autossa oli uutena tehtaalta tullessa :lol: Laakista lähti käyntiin, joten ei se kaiketi ihan v!7u!ll€€n mennyt ![]() http://www.youtube.com/watch?v=Sfr5-VvZ2q0
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 26.05.2015 19:40 |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Syncro Caravelle | koppis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.09.2011 16:05 |
| T3 syncro | Heegi | Linkit | 6 | 11.09.2011 11:55 |
| Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.03.2010 21:46 |
| Myydään G60 Golf Syncro | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 26.02.2009 10:22 |
| O: Vw Transporter syncro 16" | 2d4wd | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 22.03.2007 16:06 |