![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Ehjää kun alkaa korjaamaan, niin verstaalle pitää osat viedä... Hyvin se olisi vakio suuttimillakin toiminut... Nälkä kuitenkin kasvaa syödessä ja piti saada suurempi reikäiset. Osaako ranke tai joku muu Defe kuski sanoa, minkä kokoiset suuttimet on Defessä ja paljonko on avautumispaine? Nyt tulee Defen pumpun jatkoksi Audi/Volvo 2.5 TDI (AEL) 140 hv 0.216 suuttimet 220 bar avautumispaineella. E: muistin väärän moottorikoodin, tosin suutin saattaa olla sama. Kuitin mukaan AHY/AXG
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 11.05.2015 15:33 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Jukulla vois olla jotain faktaa, kun on turboakin päivittänyt... TEMÄHIK |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Tuolla hiukan sen tapaista pohdintaa, että voisi kuvitella reiän olevan 0.26 ja avautumispaineen raja 200 bar, ja pumpussa 11 mm nestepää alunperin.
Ehkä. http://forums.mg-rover.org/archive/i.../t-442687.html
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Natsipakastin simossa huollettu kansi paikallaan uusilla suutinkärjillä (DSLA150P764), hyvin jaksaa LR 300 "tdi" pumppu ruokkia
![]() Nyt koneessa on jo varmasti sen verran potkua, kuin mitä autossa oli uutena tehtaalta tullessa :lol: Laakista lähti käyntiin, joten ei se kaiketi ihan v!7u!ll€€n mennyt ![]() http://www.youtube.com/watch?v=Sfr5-VvZ2q0
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 26.05.2015 19:40 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Leimapäivä, vuosikatsastus + muutoskatsastukset
- moottori 1.9 TDI (1Z) - alustan korotus - ohjaamo 1+1 paikkaiseksi ![]() Ei mennyt ihan huomautuksetta, jarruvalot ei toiminut, vas takapyörän laakeri ja oikea etupyörän laakeri väljiä. Jarruvalot alkoi toimia konehuoneessa olevien maadoitusten putsailulla (valot releen kautta), etupyörän laakeri korjaantui mutterin kiristyksellä. Takapyörän laakerille pitää tehdä valmiiksi pesä rasvanipalla ja vaihtaa se joku päivä. Laakerin hommasin 2012, mutta en jaksanut silloin vaihtaa ![]()
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
#6
|
||||
|
||||
![]() Tommonen vähän samanlainen myydään 29 päivä parkanossa kaupungin varikon/paloaseman 10 vuotis juhlien aikaan pidettävässä huutokaupassa, toi oli ensin meillä vpk:n miehistöautona ja sen jälkeen puisto-osastolla kesälikkojen kuskauksessa joten ihan kauheasti ei ole maileja niellyt, senverran nuoruudessa muistan ajaneeni että lukkoakseleilla oli ainakin ja tiemmä ne 16" pyörät |
#7
|
||||
|
||||
![]()
14" kori tuossa. Mikä kone?
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Syncro Caravelle | koppis | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 12.09.2011 16:05 |
T3 syncro | Heegi | Linkit | 6 | 11.09.2011 11:55 |
Myydään vw passat 4x4 syncro tdi -98 | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 19.03.2010 21:46 |
Myydään G60 Golf Syncro | MBG | O/M/V Ajoneuvot | 6 | 26.02.2009 10:22 |
O: Vw Transporter syncro 16" | 2d4wd | O/M/V Ajoneuvot | 5 | 22.03.2007 16:06 |