Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #20  
Vanha 27.04.2015, 11:55
sössö84:n Avatar
sössö84 sössö84 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++
 
Rekisteröitynyt: 22.02.08
Sijainti: mikkeli, Finland.
Viestit: 317
Perusasetus

lyhennys


Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ipu33 Näytä viesti
Paljonko vetareita lyhensit? Niin siis mitkä laakerit ei sopinut paikalleen?
Otin omasta kitkan pois hiluksin(65) etuperästä ,korvasin avoimella niin 5-6 milliä piti päähän lisätä matskua vetariin et sattu kaikki muut osat kohdalleen. tuon verran kun ottaa pois niin pitäs mennä. pelivaraa on myös murroksen päässä jos ottaa lukkorenkan pois,mutta pohjaa murroksen pohjaan jos ei ota perän puolelta pois matskua.

46 hiluxin perän kuoriin jos laittaa 65 kitkalukko tasaus pyörästön,niin 46 perän poski laakerin keskireijät liian pienet joten tasauspyörästö sorviin ja laakeri pesän kaula sopivaksi.
täydellinen 65tai lj:n murikka ei tarvii laakeri muutosta.

Viimeksi muokannut sössö84 : 27.04.2015 12:12
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä mättää Patrollin etuperässä? SKO Tekniikka & Jutustelu 13 28.06.2006 09:07
Rangen etuperässä väljää. Tekniikka & Jutustelu 1 27.06.2005 16:56
mikä runnerin etuperässä toimii sähköllä? Tekniikka & Jutustelu 7 25.01.2005 08:01
Toimiiko 4 veto vai ei Ex_inkkari Tekniikka & Jutustelu 12 08.09.2004 13:26
Minkälaiset stefat lj70:n etuperässä Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 2 11.08.2004 10:31


Sivu luotu: 19:34 (GMT +2).