Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Häänrik
Jjep nuota akk kaarsääntöjä tullu lueskeltua moneen kertaan ja ongelmana ny vähä on jotta pitkänä ihmisenä pitää karsia ajomukavuudesta että saa nuo takatuet hyväksyttyyn kulmaan. mittapiirros luonnokset olis nyt noille akk säännöille joten sellaset tulee. 6-piste, oviputket ja kaikki. Jos ymmärsin oikein niin pääkaaren diakonaalin vois laittaa myös takatukien väliin. Meinasin että jättäis sen tosiaan pois pääkaaren välistä ja luopuus 2+4 pakusta tekemällä ristikon takatukien väliin
|
Tuolla on vielä "Off road lajin kilpailusäännöt" ->
http://www.autourheilu.fi/attachemen...3-32-42175.pdf ja siellä kerrotaan että 253-4 -kuvassa näkyvä diagonaali on ok. Riippuen nyt kuinka paljon niille takapenkeille on käyttöä niin koittaisin itse kyllä pitää takapenkit paikallaan. Minulla on vähän sama tilanne Jeepissä, ja olen tehnyt diagonaalit pääkaaren alakiinnikkeistä pääkaaren keskipisteeseen. Eli vähän niin kuin 253-6 mutta toisin päin. Tällä tavoin sain pidettyä takapenkin käyttökelpoisena (käynti takaovesta) ja pidettyä etupenkkien tilan siedettävänä. Jos takapenkeille ei ole juuri käyttöä niin sitten tuo ehdottamasi malli on tietysti helpompi.