Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 09.04.2015, 22:24
RIPAX RIPAX ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 24.04.09
Sijainti: vihti
Viestit: 2.246
Perusasetus

No jaa tai joo..


Enempi pitäis mun mielestä katsoa tapaus kohtaisesti,paljon riippuu autosta mitä sille voi tehdä. Ja niinku esim. tukivarren kohdalla vois käyttää jotain varmuus kerrointa niin et jos teet ite sen varren tupla ainevahvuudella ja muutenkin hyvin ni sen vois katsoa kestävän. Ja sais inssikin käyttää omaa harkintaa mitä hyväksyy ja mitä ei,se olis samalla kilpailutilanne kun jollain konttorilla on hyväksytty ja jollain ei ja tietenkään ei vois sitä inssiä suoraan laittaa vastuuseen, no ei kyllä ihan yksinkertanen homma. Sit noista pyöränlaakerihommista,omassa hiluksissa on laakeriremppa just menossa etuakselilla ja sillä on ajettu 35" pyörillä 260tkm,kaikkiaan 420tkm ja takalaakereita en meinannu vielä leimalle vaihtaa. eli se kuluminen on ihan omistajan ongelma on se sitte nopeaa tai hidasta. Myöskin vastustan liiallista holhousta.
__________________
Kaikki mikä on paskaa,on perseestä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Rajat kiinni ja äkkiä!! Lars Society 3 09.02.2016 19:31
Kylla ne kohta autoihinkin tarkat rajat... Korpikumpu Chit-Chat 16 19.12.2009 20:38
LJ 70 rengasmuutoksen paperit PikkuPeikko Tekniikka & Jutustelu 5 06.02.2008 06:49
Onko pykälät lavan pituudesta muuttumassa? _Metal_ Tekniikka & Jutustelu 25 09.07.2007 10:34


Sivu luotu: 16:37 (GMT +2).