![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
![]() Eli ei anna isompaa päälle liian alhaisessa vauhdissa, eli kun ottaa 1. vaihteella reippaammin kierroksia niin vaihtuu jo aika joutusaan ylöspäin. Mutta sitten taas ihmetyttää, että miksi alaspäin tuleminen ahdistaa välin (kyse vaihteen vaihtamisesta). Voisiko se vaan olla kytkin loppu? Mutta, sitä voi ihmetellä taas asian kanssa, eli miksi lämpöisenä vaihtuu paremmin... Tähän on joitakin mahdollisia vikoja, mutta sitten taas osa toiminnasta eliminoi vaihtoehtoja pois...
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Miten ***keleessä saa 1991 vuosimallisesta Saab 900:sta alapallonivelen sen tapin irti kääntöpäästä? Mutteriki on jo käytännössä pois siitä tapin kierteeltä sitä vetonivelen "koteloa" vasten. Jousikuormaki on just ja just kevennetty pois ja iskarin alapää irrotettu. Ja koitettu vääntää ja hakata pitkin maisemaa
![]()
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä Viimeksi muokannut Luoppis : 08.04.2015 16:55 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Haarukka toimii monesti noissa. Joko oot koittanu lyödä kovaa siihen pesään? Joku 2-3kg isojen poikien ja tyttöjen vasara on tossa hommassa hyvä
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
mikäs ihmeen sekasikiö tämmönen voi olla ??http://www.nettikaravaani.com/mercedes-benz/508/1419387
kun on mukamas henkilöauto 5000kg kokonaismassalla. ja kuormaautosta kuitenkin tehty. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Onko "tuhatjalkaisesta" eli siitä lyhennetystä mäyriksestä juttua palstalla?
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Onko seuraavat yhdistelmät sallittuja, vetoautona normi henkilöauto ja vaununa jarruton peräkärry.
1. Talvella autossa nastarenkaat ja vaunussa nastattomat kitkarenkaat 2. Kesällä autossa kesärenkaat ja vaunussa nastattomat kitkarenkaat
__________________
Tumpula Racing Team |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
750kg - 3500kg niin on talvirengaspakko kuten autoillakin, ja rengastus pitää olla sama kuin vetoautossa nastarenkaat > nastarenkaat, nastattomat/kitkat > nastattomat/kitkat EDIT: tais olla kyllä että kärryssä saa olla nastat vaikka vetoautossa olis vaan kitkat mutta ei toisinpäin... EDIT 2: eli 1) ei sallittu paitsi alle 750kg kärri 2)sallittu
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 09.04.2015 11:56 |
#8
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Yksinkertaisesti vaunussa/perävaunussa pitää olla "paremmat" renkaat Ja pikku muulissa alle750kg ei ole merkitystä Nastarenkaat on suomessa kielletty kesällä, ei talvi tai kitka renkaita,, tosin riippuu vaunusta onko miten kamala kiskoa jos vetelät kitkat alla P.S ja sit kun lukee koko kysymyksen niin selviää ettei ole kyse mistään vaunusta vaan pikkukärrystä ![]() Jos vaikka 500 hessua puhuttelee vaunuksi niin voi olla ehkä aavistuksen väärin käsityksiä ![]() PPS Onko niistä kitkoista nypitty nastat kun nastattomat on ![]()
__________________
Positiivinen rasismi? Jos ei natiivi pyytää jotain se pitää antaa ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. Jos natiivi pyytää jotain se pitää kieltää ja vähän päälle, ettei vaan olisi rasisti ja pilaisi ihanaa monikulttuurisuutta. |
#9
|
||||
|
||||
![]()
Tuskin muualla kuin iltanuotioilla?
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#10
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() Ihme säätämistä ![]()
__________________
100% hiilineutraali vuoteen 2086 mennessä |
#11
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
Eli ylöspäin vaihtaa kohtuu hyvin, kunhan muistaa 1. ottaa väh pari tonnia jenkaa. Muut menee ylöspäin normaalisti. Alaspäin tullessa on häikkää... 5.--> 3. vaihtaa ok, 5.--> 4. ok, 4.--> 3. ok, mutta aina kun yrittää kakkosta, niin ei mene vasta kun auto on pysähtynyt. Toki saa, kun oikein repii... Mutta kun auto on paikallaan sitten, niin kaikki toimii hienosti. Myös uusi huomattava asia ilmennyt pari päivää, siis 3. moottorijarrutuksessa kuuluu ihme vinkunaa (samanlainen kuin jarrusta). Loppuu heti kun veto palaa. Että että, kytkimen vaihtoon (n. 600€ vaihdettuna) vai vaihteistoa purkaamolta...?
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2014 ! | lavanelikko | Chit-Chat | 1901 | 31.12.2014 15:33 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2013 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2193 | 01.01.2014 17:02 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan 2012 ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 1015 | 03.01.2013 18:46 |
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! | SuurSyömäri | Chit-Chat | 2358 | 31.08.2012 20:55 |
mitä tehä patrollille ku ei käänny?? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 21.03.2011 16:41 |