Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #29  
Vanha 31.03.2015, 00:19
petroman petroman ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 06.07.09
Sijainti: askola
Viestit: 1.322
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja fomoko Näytä viesti
Huomenissa olisi tarkoitus tehdä ensiavuksi tuo Jakolaatikon tiputus tai kallistus jos sillä saisi värinöitä vähemmäksi ja lisäaikaa muiden osien etsimiseen. Onko nyt näin että laskemalla tuota jakolaatikon panssaria laskee myös se laatikko? Ainakin noissa videoissa mitä löysin puhutaan vaan sen panssarin laskemisesta? voiko tämän tehdä vain kallistamalla sitä laatikon peräpäätä, ei siis pudottaa kokonaan sitä pohjapanssaria. Mitähän tapahtuu viimmeisessä vaihtoehdossa vastaavasti etukardaanin kulmille?
Ex-yyjiissäni kävi jouset taonnassa ja kulmat takakardanissa meni turhan jyrkäks. Laskin muutamaksi qkaudeksi panssaria laittamalla n.2.5cm paksut kumilevy-prikat runkon ja panssarin väliin.. Toimi hyvin.
Eikä mielestäni tarvitse huolia etukardaanin kulmien takia, koska harvemmin kai ajellaan maantienopeuksia neliveto päällä.. En ainakaan itse huomannut missään vaiheessa ongelmia etupäässä.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
vitaran suurin rengas BryGgi Tekniikka & Jutustelu 6 09.03.2013 15:33
suurin mahdollinen rengas rockyyn?! jonza Tekniikka & Jutustelu 2 05.11.2011 18:39
Suurin sallittu rengas koko Pajeroon? Osmo87 Tekniikka & Jutustelu 6 02.10.2008 18:39
LN65L Hilux suurin sallittu rengas? p3ku Tekniikka & Jutustelu 7 29.11.2006 09:45
Useampi rengaskoko otteeseen muutoskatsastamalla Tekniikka & Jutustelu 15 11.02.2006 09:37


Sivu luotu: 23:39 (GMT +2).