![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#951
|
||||
|
||||
![]()
Juu käsijarru varmasti kiinni. Pystyyhän tuolla ajamaan takapotkulla, eli voi olla vaan perä niin täynnä metallia, että toinen vetari juminu kokonaan ja se mistä hampaat karussa pyörii vaan tyhjää. Usko kuitenkaan, että ois ton kytkettävän lukon olisi voinu shimmata niin tiukaksi, että lukko aukikin ois jonkinlainen kitka takana. Mut kohtahan tuo selviää, kun lähen tallustelemaan hallille.
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#952
|
|||
|
|||
![]()
Sulla on orkkis kytkettävä lukko siinä?
|
#953
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() Pikku käännös: Avant == eteen. Sitten M12 pultit 1. kiristää kaikki 29N.m 2. kiristää kaikki 113N.m 3. kaikki pultit löysä taas. 4. kiristää kaikki 29N.m 5. kiristää kaikki 118-127N.m välissä M8 pultit (15 ja 16 kuvassa) 16-21N.m |
#954
|
||||
|
||||
![]()
eiks tossa sanota viel et 100-105 astetta päälle?
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#955
|
||||
|
||||
![]()
Joo, niin on. Vetarista oli menny boorit melkein sileeksi. Uus vetari sisään ja öljyn vaihto, niin jo pelaa. Ei ollu tullu poskirattaan booreihin mitään vaurioita, minkä ois voinu vaurioksi lukea.
![]()
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#956
|
|||
|
|||
![]()
Hyvähyvä! Meni ilmeisesti nippuun jo? Itellä kanssa toi kytkettävä lukko ja oisin ehkä kuvaa kaivannut toisesta moisesta tai lähinnä lukkon hampeista. Mut hyvä siis että ei suurempaa ollut!
|
#957
|
||||
|
||||
![]()
Nipussa joo. Mistä hampaista meinasit? Noista kytkentäholkin vai sen murikassa olevan vastakappaleen?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#958
|
|||
|
|||
![]()
Oih toi on ainakin huonona!
![]() |
#959
|
||||
|
||||
![]()
Juu sano myöskin sen. Mutta se sano 118-127N.m TAI 100-105 astetta kellonsuunta,
|
#960
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#961
|
||||
|
||||
![]()
Ja jattin sen itse väliin koska en oikeasti ajattelin se oli tarkea koska tarvitset kuitenkin momenttiavain... Mutta niin joskus se voi olla tarkea, sitten ehkä ens kerällään kääntän kaikki.
![]() |
#962
|
||||
|
||||
![]()
Gr korotuksesta.
Saakos siihen heittää mitkä tahansa jouset alle? Vai pitääkö olla jotain tyyppihyväksyntä juttuja? Ja mitäs jousia porukka on pistänyt? Meinasin sellasta 3" jousikorotusta... |
#963
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse on King Spring 3" (mutta toi on noin 10cm) jouset pitkällä alla, ja OME 2" pätkällä. Myöskin muistaa laitaa castor puslat (tai tehdä jotain vastavaa) ja hoidää panhardit saman aikana. Muuten se aja tosi huonosti tielle yli 50km/t, myöskin vaihdaa jarruletkut mikä menee akseliin, muuten se voi olla sä jaat ilman jarrut joskus. ![]() Kuvassa se on hyvin selva miks. Ja ala unohdaa nosta sen jarrusäätin (taka-akselissa kiini) sama verran kuin korotus) |
#965
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli tossa 160 korisessa et-44 10" vanteet.
Ja päällä 37 14,5" 15 creepyt... |
#966
|
|||
|
|||
![]()
Tohon tulee luultavasti "35" mud terrainit "8 leviällä vanteella
|
#967
|
|||
|
|||
![]()
Kukaan kokeillut et miten kestää VW:n dsl venttiilinostimet GR:n kannessa?
Kansi kävi koneistuksessa venttiilien pakenemisen takia, ja osa ottanut hieman jälkiä nostimen päähän. Ei pahemmin, että menis vielä kyllä. |
#968
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#969
|
||||
|
||||
![]()
aluisin tiedä myöskin koska piti vaihtaa itse pari nostimet pian, ja sen VW nostimet on huomattavasti halvemmin.
|
#970
|
|||
|
|||
![]()
Mistä lie sais 160seen "koiranluut"?
|
#971
|
||||
|
||||
![]()
kierretankoa ja putkea, eikös ne originaalitkin ole semmoiset?
__________________
WUOKSI OFFROAD |
#972
|
|||
|
|||
![]()
Sillee sen vois kyllä rakentaa. Laittais vaan jotain kumia väliin. Motonetin myymät on väärät. Skruvatissa oli jotkut, mutta mittojen mukaan liian pitkät. Ei vaan valmiit paljon maksaisi, ni ei hirveesti kannattais rakentaa jos löytys valmiit.
|
#973
|
||||
|
||||
![]()
160koppasen manuaalisten napalukkojen pultin koko? Viime reissulla murrosta vaihtaessa on näköjää kaks unohtunu laittaa takasin.
![]() Edit; nii ja en tullu mitanneeks niitä viimeks ku autoa lävin kattomas ja nyt se on niin kaukana etten jaksa lähtee. ![]() |
#974
|
||||
|
||||
![]()
En muista kokoo, mut isommat ku tojotassa :-)
|
#975
|
||||
|
||||
![]()
Joo sen miäki tiiän.
![]() |
![]() |
|
Luokat |
patrolli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5057 | 16.07.2025 22:43 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |