![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Juu sano myöskin sen. Mutta se sano 118-127N.m TAI 100-105 astetta kellonsuunta,
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]()
Ja jattin sen itse väliin koska en oikeasti ajattelin se oli tarkea koska tarvitset kuitenkin momenttiavain... Mutta niin joskus se voi olla tarkea, sitten ehkä ens kerällään kääntän kaikki.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Gr korotuksesta.
Saakos siihen heittää mitkä tahansa jouset alle? Vai pitääkö olla jotain tyyppihyväksyntä juttuja? Ja mitäs jousia porukka on pistänyt? Meinasin sellasta 3" jousikorotusta... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Itse on King Spring 3" (mutta toi on noin 10cm) jouset pitkällä alla, ja OME 2" pätkällä. Myöskin muistaa laitaa castor puslat (tai tehdä jotain vastavaa) ja hoidää panhardit saman aikana. Muuten se aja tosi huonosti tielle yli 50km/t, myöskin vaihdaa jarruletkut mikä menee akseliin, muuten se voi olla sä jaat ilman jarrut joskus. ![]() Kuvassa se on hyvin selva miks. Ja ala unohdaa nosta sen jarrusäätin (taka-akselissa kiini) sama verran kuin korotus) |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla oli tossa 160 korisessa et-44 10" vanteet.
Ja päällä 37 14,5" 15 creepyt... |
![]() |
Luokat |
patrolli |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
HILUX- kysy ja vastaa- palsta | KepesJokke | Tekniikka & Jutustelu | 5057 | 16.07.2025 22:43 |
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- | Jouni_S | Tekniikka & Jutustelu | 332 | 01.04.2023 15:38 |
Jeep Wranglerien kysy ja vastaa-Ketju | hoojii | Tekniikka & Jutustelu | 227 | 15.08.2020 20:03 |
Kysy Piinalta, Piina tietää! | piina | Kysy Piinalta | 0 | 02.11.2005 22:21 |
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy | sippis | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.04.2004 07:20 |