Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.03.2015, 18:43
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

Pikkasen tarkemmin tutkin niin akseliputkesta repesi palanen irti jonkajälkeen koko tuo 10mm lappunen vääntynyt poikki ja holkki myös irti.

__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.04.2015, 17:28
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

takakolmion pallonivel ja nivelen holkki menee uusiks nii odotellaan että englannista saapuu uus nivel.. joutessani tilasin kokeeks motonetistä taakse iskarit.. kuvassa keltainen dobinson 125e kpl ja uusi kyb 35e kpl.. kybissä noin 3cm pitempi isku.
Liitetiedostot
Click image for larger version

Name:	20150427_181103.jpg‎
Views:	265
Size:	59,8 Kt
ID:	59597  
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.04.2015, 18:10
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Mulla on ollu tollanen pumppu 07-> Alkuun tehostus katoili kesällä pitkään ajaessa mutta kaikki ongelmat poistui kun laitoin paluupuolelle kupariputkesta lenkin (n.80cm) maskiin kiinni.

Toki tuollainen kennokin toimii, mutta kupariputkea löytyi itellä nurkista ja putki syylärin edessä vie vähemmän tilaa

Edit: sen pumpun saa lähteen välittömästi käyntiin kun kytkee toiseen pieneen karvaan sytysvirran ja toiseen laturin herätteen.
__________________
www.OFFROADOULU.com

Viimeksi muokannut Rak : 27.04.2015 18:16
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.04.2015, 18:26
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak Näytä viesti
Mulla on ollu tollanen pumppu 07-> Alkuun tehostus katoili kesällä pitkään ajaessa mutta kaikki ongelmat poistui kun laitoin paluupuolelle kupariputkesta lenkin (n.80cm) maskiin kiinni.

Toki tuollainen kennokin toimii, mutta kupariputkea löytyi itellä nurkista ja putki syylärin edessä vie vähemmän tilaa

Edit: sen pumpun saa lähteen välittömästi käyntiin kun kytkee toiseen pieneen karvaan sytysvirran ja toiseen laturin herätteen.
eikös siinä pumpussa ollut 3kpl ohkasia johtoja johon piti jokaiseen saada 12v+ niin pumppu rupee pyörimään.. vai mitä tarkotat tuolla "välittömästi käyntiin"
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.04.2015, 18:44
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Niinhän se taisi ollakki, no, kaks niistä johdoista muodostaa parin ja yks jää keskenään.

Välittömästi niinkuin auton käynnistyttyä. Toiminta menee kutakuinkin silleen että sytytysvirralla herätetään ohjainlaite ja kun laturi alkaa ladata niin tehostin pärähtää samantien kierroksille. Jos tiedät minkä ikäsestä tehostin on peräsin niin saan luultavasti kaiveltua johtojen värit selville.

Arppa kytki omansa em tavalla ja toimii, mulla on vielä kytketty 12v kaikkiin yhtäaikaa tyylillä.

Jos kaikkiin kytketään yhtäaikaa virta niin ohjainlaite on puulla päähän lyöty eikä heti tiedä mitä tehdä.
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.04.2015, 18:50
nuti-90 nuti-90 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 09.09.08
Sijainti: haukipudas
Viestit: 493
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rak Näytä viesti
Niinhän se taisi ollakki, no, kaks niistä johdoista muodostaa parin ja yks jää keskenään.

Välittömästi niinkuin auton käynnistyttyä. Toiminta menee kutakuinkin silleen että sytytysvirralla herätetään ohjainlaite ja kun laturi alkaa ladata niin tehostin pärähtää samantien kierroksille. Jos tiedät minkä ikäsestä tehostin on peräsin niin saan luultavasti kaiveltua johtojen värit selville.

Arppa kytki omansa em tavalla ja toimii, mulla on vielä kytketty 12v kaikkiin yhtäaikaa tyylillä.

Jos kaikkiin kytketään yhtäaikaa virta niin ohjainlaite on puulla päähän lyöty eikä heti tiedä mitä tehdä.
no ohoh.. hieno tietää.. minäpä kaivelen tietoja tuosta kun pääsen tallille.
niin ja nimim pajares kirjoitteli mulle tollasta--> ohjaus on välillä kadonnut kun ollaan ajeltu pidempään.
NO syy oli että ylipaine venttiili oli ruostunut jumiin ja pumppu puski niin paljon painetta että hyytyi lopulta.
Nyt kun venttiili pelittää,Niin ohjaus ei ole kadonnut kertaakaan.
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82
Volkswagen tiguan 2.0TDI -11
OFFROAD OULU

Viimeksi muokannut nuti-90 : 27.04.2015 18:57
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.04.2015, 20:06
Rak Rak ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 15.03.04
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.551
Perusasetus

Teoriassahan näitten ei pitäsi tarvita lisäjäähdytystä ollenkaan mutta oma diagnoosi oli se että kesällä kera ei jatkuvasti pyörivän (moottorin)sähköflektin kans moottoritilan lämmöt nousi niin korkealle hitaassa ajossa että se aiheutti tehostimen kuumenemisen.

Jos pumppu olisi sijoitettu muualle kuin moottoritilaan maastokäytössä niin jo se saattasi poistaa lisäjäähdytyksen tarpeen.
__________________
www.OFFROADOULU.com
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
rungon/korin ehjäystä mimmoset pohjamyrkyt? Tekniikka & Jutustelu 5 10.02.2008 16:17
brittiläisen maastoauton ehjäystä (pari kuvaa) velikani Tekniikka & Jutustelu 3 17.05.2007 16:09


Sivu luotu: 14:27 (GMT +2).