![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Pikkasen tarkemmin tutkin niin akseliputkesta repesi palanen irti jonkajälkeen koko tuo 10mm lappunen vääntynyt poikki ja holkki myös irti.
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82 Volkswagen tiguan 2.0TDI -11 OFFROAD OULU |
#2
|
|||
|
|||
![]()
takakolmion pallonivel ja nivelen holkki menee uusiks nii odotellaan että englannista saapuu uus nivel.. joutessani tilasin kokeeks motonetistä taakse iskarit.. kuvassa keltainen dobinson 125e kpl ja uusi kyb 35e kpl.. kybissä noin 3cm pitempi isku.
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82 Volkswagen tiguan 2.0TDI -11 OFFROAD OULU |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mulla on ollu tollanen pumppu 07-> Alkuun tehostus katoili kesällä pitkään ajaessa mutta kaikki ongelmat poistui kun laitoin paluupuolelle kupariputkesta lenkin (n.80cm) maskiin kiinni.
Toki tuollainen kennokin toimii, mutta kupariputkea löytyi itellä nurkista ja putki syylärin edessä vie vähemmän tilaa ![]() Edit: sen pumpun saa lähteen välittömästi käyntiin kun kytkee toiseen pieneen karvaan sytysvirran ja toiseen laturin herätteen.
__________________
www.OFFROADOULU.com Viimeksi muokannut Rak : 27.04.2015 18:16 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82 Volkswagen tiguan 2.0TDI -11 OFFROAD OULU |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Niinhän se taisi ollakki, no, kaks niistä johdoista muodostaa parin ja yks jää keskenään.
Välittömästi niinkuin auton käynnistyttyä. Toiminta menee kutakuinkin silleen että sytytysvirralla herätetään ohjainlaite ja kun laturi alkaa ladata niin tehostin pärähtää samantien kierroksille. Jos tiedät minkä ikäsestä tehostin on peräsin niin saan luultavasti kaiveltua johtojen värit selville. Arppa kytki omansa em tavalla ja toimii, mulla on vielä kytketty 12v kaikkiin yhtäaikaa tyylillä. Jos kaikkiin kytketään yhtäaikaa virta niin ohjainlaite on puulla päähän lyöty eikä heti tiedä mitä tehdä.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() niin ja nimim pajares kirjoitteli mulle tollasta--> ohjaus on välillä kadonnut kun ollaan ajeltu pidempään. NO syy oli että ylipaine venttiili oli ruostunut jumiin ja pumppu puski niin paljon painetta että hyytyi lopulta. Nyt kun venttiili pelittää,Niin ohjaus ei ole kadonnut kertaakaan.
__________________
Suzuki SJ410 1.9TD -82 Volkswagen tiguan 2.0TDI -11 OFFROAD OULU Viimeksi muokannut nuti-90 : 27.04.2015 18:57 |
#7
|
|||
|
|||
![]()
Teoriassahan näitten ei pitäsi tarvita lisäjäähdytystä ollenkaan mutta oma diagnoosi oli se että kesällä kera ei jatkuvasti pyörivän (moottorin)sähköflektin kans moottoritilan lämmöt nousi niin korkealle hitaassa ajossa että se aiheutti tehostimen kuumenemisen.
Jos pumppu olisi sijoitettu muualle kuin moottoritilaan maastokäytössä niin jo se saattasi poistaa lisäjäähdytyksen tarpeen.
__________________
www.OFFROADOULU.com |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
rungon/korin ehjäystä mimmoset pohjamyrkyt? | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 10.02.2008 16:17 | |
brittiläisen maastoauton ehjäystä (pari kuvaa) | velikani | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 17.05.2007 16:09 |