Tämä on joo alkuperäinen Webasto mutta ilman kelloa, eli käynnistyi startatessa ja sammui kun moottorin sammutti. Jotkut parametrit taisivat olla ulkoilman ja moottorin vedenlämmön mukaan, kun oli riittävän korkeat asteet niin ei käynnistynyt. Can-väylässä oli kiinni, mutta luulisin että pelittää missä tahansa autossa, tuo uusihan ei ole myöskään millään lailla kiinni auton ajotietokoneen ohjausjärjestelmissä.
Aikanaan väänsin tuon muuttamista parkkilämppäriksi, niin oli tehty niin hankalaksi siitä lisävarusteena maksavien suojelemiseksi ettei viitsinyt tehdä (dongle, ohjelmointi, johtosarja, pakkomyytävä vesipumppu, erillinen kellosarja ym.) kun vielä luulin että on se huonompi V-malli. Käytännössä yhdellä piuhalla ja webaston sekä ajotietokoneen softapäivityksillä olisi autossa ollut kai valmiudet parkkilämmitysversion käyttöönotolle.
Jyväskylässä K-S Auto ja Sähkö eli Pakupaja jolla teetin muutoksen eli nyt uusi lämppäri kaikkine hilppeineneen ja avaimenperällä hallitaan, kyllä se oikeasti maksaa! Vanhan mukana lootassa on kannake, letkuja, vesipumpun näköinen mosselo ja putken pätkää mutta ei tosiaan kellokamppeita. Palaile tarvittaessa asiaan!
Viimeksi muokannut Finderi : 28.03.2015 14:49
|