Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 27.03.2015, 19:30
Rouveri Rouveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.03.08
Sijainti: Finland.
Viestit: 438
Perusasetus

ja


ja mites jos korottaa meinaa löytyykö mitenkä jousia eteen taakse? Koria ei käsittäkseni pysty comanchessa nostaan kun on itsekantava kori.

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 27.03.2015, 19:33
Jeeper:n Avatar
Jeeper Jeeper ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 14.01.03
Sijainti: PäHäMa/FJDC
Viestit: 4.133
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouveri Näytä viesti
ja mites jos korottaa meinaa löytyykö mitenkä jousia eteen taakse? Koria ei käsittäkseni pysty comanchessa nostaan kun on itsekantava kori.
Kaikki XJ:n palikat sopii eteen.
Taakse voi tehdä SOA:n
__________________
www.classicjeepparts.com
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 27.03.2015, 20:07
Rouveri Rouveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.03.08
Sijainti: Finland.
Viestit: 438
Perusasetus

on


On kuulemma jonkinsortinen tasauspyörästön lukotkin. Takana kitka vai pala? ja eessä kytkeytyy kuulemma alipaineella kun pikkupuolen neliveto päällä. Näin ainakin puhelimessa tuumasi.
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 27.03.2015, 20:12
JAMANT:n Avatar
JAMANT JAMANT ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 07.05.03
Sijainti: Espoo, .
Viestit: 4.072
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouveri Näytä viesti
On kuulemma jonkinsortinen tasauspyörästön lukotkin. Takana kitka vai pala? ja eessä kytkeytyy kuulemma alipaineella kun pikkupuolen neliveto päällä. Näin ainakin puhelimessa tuumasi.
Kitka takana ja edessä avoin. Se alipaine liittyy napalukkoon sekä isolla nelikolla että pienellä nelikolla, ei tasauspyörästöön mitenkään... Tuossa tietoa: http://www.jamant.fi/etuakselin-alip...itys-i-17.html
__________________
Killing time is not murder
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 27.03.2015, 20:16
Rouveri Rouveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.03.08
Sijainti: Finland.
Viestit: 438
Perusasetus

Missäs siinä on napalukot? vai etuvedon kytkentä jotenkin tasauspyörästön sisällä? Kun napojen päässä on kuulemma umpinavat. Onko tuo kuinka varma systeemi toimimaan?
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 27.03.2015, 20:27
Rouveri Rouveri ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 24.03.08
Sijainti: Finland.
Viestit: 438
Perusasetus

Ahaa googletinkin jo kuvia tuosta varsin yksinkertaisen näköinen sydeemi. Helppo muuttaa mekaaniseksikin..
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 27.03.2015, 20:41
Ranee:n Avatar
Ranee Ranee ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 28.09.07
Sijainti: Seinäjoki
Viestit: 1.049
Perusasetus

Ja vielä ihan toimivakin kun letkut on kunnossa ja malttaa käytössä vähän varmistella että on kanssa kytkeytynyt ennenkuin hirveästi repii.
Tämä systeemihän menee takavedolta nelivedolle nätisti myös suuremmissa nopeuksissa.
__________________
Joop
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 28.03.2015, 17:45
jamba:n Avatar
jamba jamba ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 26.10.05
Sijainti: Ruhtinansalmi
Viestit: 189
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rouveri Näytä viesti
ja mites jos korottaa meinaa löytyykö mitenkä jousia eteen taakse? Koria ei käsittäkseni pysty comanchessa nostaan kun on itsekantava kori.
Mulla olis muuten uudet korojoiterit siihen etupäähän, jos tarviit:
http://forums.offipalsta.com/album.p...ctureid=147242
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 23.01.2018, 12:27
Tuominen Racing Tuominen Racing ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 01.05.16
Sijainti: Sauvo
Viestit: 8
Perusasetus

Vanha aihe, mutta jatketaan kuitenkin. Tuli perheeseen Comanche 2.1td -90, josta kone leikannut kiinni. Nyt suunnitelmissa olis vaihtaa Toyotan 2LT kone tilalle.
Laatikkona ilmeisesti aisin ax-5.
Mitä muutoksia vaaditaan? Aikaisemmista viesteistä ymmärsin että hiacen kytkinkoppa sopii suoraan, entä kytkinakseli, vaatiiko toimenpiteitä?

- Tomppa
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 23.01.2018, 17:05
Samikoo:n Avatar
Samikoo Samikoo ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.12.07
Sijainti: Petäjävesi, Finland.
Viestit: 125
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Tuominen Racing Näytä viesti
Vanha aihe, mutta jatketaan kuitenkin. Tuli perheeseen Comanche 2.1td -90, josta kone leikannut kiinni. Nyt suunnitelmissa olis vaihtaa Toyotan 2LT kone tilalle.
Laatikkona ilmeisesti aisin ax-5.
Mitä muutoksia vaaditaan? Aikaisemmista viesteistä ymmärsin että hiacen kytkinkoppa sopii suoraan, entä kytkinakseli, vaatiiko toimenpiteitä?

- Tomppa
Hiacesta en tiedä, LN65 Hiluxista sopii ainakin. Periaatteessa siis kytkinakseli ja -koppa, sekä tietysti moottori, Hiluxista Jeepin osien tilalle ja kovaa ajoa.

Kytkinakseli käy AX-5-laatikkoon, samoin kytkinkoppa, ja tietysti ns. pikari, eli kytkinakselin tyveen tuleva laippa. Moottorin korvakkeet sekä mahdollisesti vaihteiston tukipalkki kokee muutoksia, riippuen moottorin sijoituskohdasta.

Oma swappi on vielä kesken, valmistumisesta ei ole tietoa.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 25.01.2018, 11:10
Tuominen Racing Tuominen Racing ei ole kirjautuneena
Tulokas
 
Rekisteröitynyt: 01.05.16
Sijainti: Sauvo
Viestit: 8
Perusasetus

Okei, pistetään kyseinen loota hakuun.

- Tomppa
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Ostetaan jeep comanche takavalo jamba O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 07.03.2014 08:47
Myydään / Vaihdetaan JEEP COMANCHE yeebi O/M/V Ajoneuvot 1 18.12.2013 11:00
Myydään / Vaihdetaan Jeep Comanche Killer-Wo O/M/V Ajoneuvot 6 27.09.2013 06:24
m:jeep comanche KG O/M/V Ajoneuvot 26 07.05.2007 11:29
JEEP COMANCHE JAMANT Maasturiprojektit 8 26.03.2007 08:35


Sivu luotu: 20:30 (GMT +2).