![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
sulle on jo tarjottu laatikollinen samaa halvinta paska kaljaa (pirkka) kun tuot ne pakosarjat henkilökohtaisesti Lahteen ja lopetat tän asian pikku-tyttömäisen ruikkuttamisen netissä.!
|
|
|
|||
|
|||
|
Burtonin kanssa kaupanteosta hyvät kokemukset, on myynyt mulle sovitusti vaikka saanut myöhemmin paremman tarjouksen. Siitä hyvästä olen ite antanut lohdutukseksi mäyriksen keskiketterää.
Inkkari vissiin haluaa mainostaa itseään ostajana, joka valittaa aina uudelleen, jos on saanut jotain "väärää" parilla kympillä vieläpä toimitettuna. Vaikka jotain myytävää olis, niin helpommalla pääsee kun rälläköi osat palasiksi ja hakee ite kaupasta kaljat.
|
|
|
|||
|
|||
|
Pitääkin ottaa neuvosta vaarin. Täällähän on oma gryptovaluutta käytössä näköjään
![]() Olut näemmä yhtä pätevää valuuttaa kun silkka kahiseva. |
|
|
||||
|
||||
|
Tässä tapauksessa ei ollut kovin pätevää, mutta opin kyllä kerrasta, seuraava joka vonkaa kaljaa saa ostaa ne itse ja maksan käteisellä.
| kauppias.myyjä.ostaja |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Suomen poliisi. Hyvä vai huono? | tratok | Chit-Chat | 113 | 30.03.2010 16:18 |
| ostetaan toyota 2,2 tai ,2,4 huono kone | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 12.11.2007 23:27 | |
| O/M/V osastoiden uudistus hyvä vai huono? | samisami2 | Chit-Chat | 28 | 12.07.2007 00:26 |
| Nylon Beat takaisin yhteen, hyvä eli huono juttu? | Kelaperse | Chit-Chat | 15 | 19.03.2007 23:29 |
| Onks kukaan lukkoseppä tai abloy kauppias | pee | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 15.07.2004 23:59 |