Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 22.03.2015, 08:55
Ex_inkkari:n Avatar
Ex_inkkari Ex_inkkari ei ole kirjautuneena
Korpraali

Rekisteröitynyt: 29.06.04
Sijainti: Espoo, Finland.
Perusasetus

Burton, miinus. Piti saada pikkurahalla (24 keissi kaljaa) pakosarjat ja pari rikkinäistä gm 4.3 konetta joissa jotain ehjiä osia, kaljat kyllä kelpasi mutta pakosarjat oli väärät ja moteista oli jo myynnyt ehjät osat ja heittänyt roskalavalle kun niitä aloin kyselemään. Vittuili vielä perään kun asiallisesti huomautin että ei mennyt ihan sovitusti.

Teme74 kanssa tehty pikku kauppaa ja pelkkää hyvää sanottavaa !!! plussa
HuntterX, plussa
Easy Rider plussa
Ajelija, plussa
..marko.., plussa

Viimeksi muokannut Ex_inkkari : 22.03.2015 15:48
Vastaa lainaten
Vanha 22.03.2015, 14:27
burton:n Avatar
burton burton ei ole kirjautuneena
Veteraani+

Rekisteröitynyt: 08.05.07
Sijainti: Lahti
Talking

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Ex_inkkari Näytä viesti
Palstalainen Burton. Piti saada pikkurahalla (24 keissi kaljaa) pakosarjat ja pari rikkinäistä gm 4.3 konetta joissa jotain ehjiä osia, kaljat kyllä kelpasi mutta pakosarjat oli väärät ja moteista oli jo myynnyt ehjät osat ja heittänyt roskalavalle kun niitä aloin kyselemään.

Vittuili vielä perään kun asiallisesti huomautin että ei mennyt ihan sovitusti.
A: halusit ostaa chevyn 4,3 v6 koneeseen sopivat pakosarjat, ja sellaset sait.
Silloin ostoilmoituksessa ei mainittu auton mallia, vain kone tyyppi.
B: toin ne perkeleen sarjat helsinkii jotta ei tartte maksaa rahteja koska sekin olis ollu yli 20€ matkahuollossa
C: tosiaa lupasin ne kaksi kiinni leikannutta, osiks purettua konetta joista puuttu apulaitteet samaa hintaa mut ei hakijaa kuulunu nii pistin ne romuihin koska mä en paskoja viitti turhaa säilöä pajalla, pian siel ei mahu tekee mitää ku nurkat täys risoja romuja millä ei tee mitää. Ja tais ne pari kuukautta olla ennen ku romuihin ne heitin. Mitää niistä en myynyt kellekkää.

Jos jotai osia ostaa, nii ilmoituksee kannattaa merkitä selvästi merkki ja malli johon osaa haetaa, koska se ei ole myyjän tehtävä tiedustella.
Jos olisin matkahuollos lähettäny ne niin olisko mun pitäny rahat maksaa rahdeistaki sulle takas ja sit viel rahti osille takas lahtee? Se olut loota meni kuule vaivannäöstä et irrotin ne sarjat ja toin sulle!

Tähän loppuu sellai hymiö joka näyttää fingeriä!!!
-hilux ln65 ex

http://www.pahama.com
Vastaa lainaten
Vanha 22.03.2015, 17:38
jv jv ei ole kirjautuneena
RIP

Rekisteröitynyt: 21.04.04
Sijainti: Päijät-häme, Hollola
Perusasetus

Burttonille ISO peukku
Vastaa lainaten
Vanha 22.03.2015, 17:38
toyota4x4:n Avatar
toyota4x4 toyota4x4 ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 08.06.04
Sijainti: lahti
Perusasetus

Lainaus:
Burton, miinus
sulle on jo tarjottu laatikollinen samaa halvinta paska kaljaa (pirkka) kun tuot ne pakosarjat henkilökohtaisesti Lahteen ja lopetat tän asian pikku-tyttömäisen ruikkuttamisen netissä.!
Vastaa lainaten
Vanha 22.03.2015, 18:02
jnu jnu ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 25.10.04
Sijainti: Heinola
Perusasetus

Burtonin kanssa kaupanteosta hyvät kokemukset, on myynyt mulle sovitusti vaikka saanut myöhemmin paremman tarjouksen. Siitä hyvästä olen ite antanut lohdutukseksi mäyriksen keskiketterää.

Inkkari vissiin haluaa mainostaa itseään ostajana, joka valittaa aina uudelleen, jos on saanut jotain "väärää" parilla kympillä vieläpä toimitettuna. Vaikka jotain myytävää olis, niin helpommalla pääsee kun rälläköi osat palasiksi ja hakee ite kaupasta kaljat.
Vastaa lainaten
Vanha 22.03.2015, 18:43
Nall3 Nall3 ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 13.03.14
Sijainti: itä-uusimaa
Perusasetus

Pitääkin ottaa neuvosta vaarin. Täällähän on oma gryptovaluutta käytössä näköjään

Olut näemmä yhtä pätevää valuuttaa kun silkka kahiseva.
Vastaa lainaten
Vanha 22.03.2015, 18:49
Korpraali

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Nall3 Näytä viesti
Pitääkin ottaa neuvosta vaarin. Täällähän on oma gryptovaluutta käytössä näköjään

Olut näemmä yhtä pätevää valuuttaa kun silkka kahiseva.
Tässä tapauksessa ei ollut kovin pätevää, mutta opin kyllä kerrasta, seuraava joka vonkaa kaljaa saa ostaa ne itse ja maksan käteisellä.
Vanha 22.03.2015, 21:02
juhoke:n Avatar
juhoke juhoke ei ole kirjautuneena
Konkari+

Rekisteröitynyt: 15.04.07
Sijainti: lahti, .
Perusasetus

[QUOTE=Ex_inkkari;1212923]Burton, miinus. Piti saada pikkurahalla (24 keissi kaljaa) pakosarjat ja pari rikkinäistä gm 4.3 konetta joissa jotain ehjiä osia, kaljat kyllä kelpasi mutta pakosarjat oli väärät ja moteista oli jo myynnyt ehjät osat ja heittänyt roskalavalle kun niitä aloin kyselemään. Vittuili vielä perään kun asiallisesti huomautin että ei mennyt ihan sovitusti.

1. Olet nähnyt tavaran mitä ostat.
2. Etkö ole tiennyt mitä haluat? no olet kuitenkin ostanut, ei ole ollut postipakettilähetys.
3. Jos ostaa jotain, niin pitäisi yleensä kattoa mitä ostaa, vai annatko aina kaljalaatikon, jos tuon sulle jotkut raudankäikäleet vaihdossa?
Vastaa lainaten
Vanha 22.03.2015, 21:10
Korpraali

Perusasetus

[QUOTE=juhoke;1213125]
Lainaus:
Burton, miinus. Piti saada pikkurahalla (24 keissi kaljaa) pakosarjat ja pari rikkinäistä gm 4.3 konetta joissa jotain ehjiä osia, kaljat kyllä kelpasi mutta pakosarjat oli väärät ja moteista oli jo myynnyt ehjät osat ja heittänyt roskalavalle kun niitä aloin kyselemään. Vittuili vielä perään kun asiallisesti huomautin että ei mennyt ihan sovitusti.

1. Olet nähnyt tavaran mitä ostat.
2. Etkö ole tiennyt mitä haluat? no olet kuitenkin ostanut, ei ole ollut postipakettilähetys.
3. Jos ostaa jotain, niin pitäisi yleensä kattoa mitä ostaa, vai annatko aina kaljalaatikon, jos tuon sulle jotkut raudankäikäleet vaihdossa?
Plussat ja miinukset jaettu, mikä on topicin aihe. Voitte pitää oman Debriefingin siellä lahden päässä, vaikka tapahtumasta on jo aikaa niin parempi myöhään kun ei ollenkaan.

https://vastaamo.fi/psykoterapia/debriefing
Vanha 22.03.2015, 23:32
Rytari:n Avatar
Rytari Rytari ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 28.09.04
Sijainti: Parkano, Finland.
Perusasetus

monta kauppaa oon tehny suuntaan ja toiseen, yrittänyt aina pitää sen mitä lupaan mutta tuo muisti tuppaa olemaan niin huono että unohtuu aina jotain, useimmiten se viesteihin vastaaminen kun on vähä muutakin puuhaa... burtonista on semmonen muistikuva että joku niistä rikkiajestuista 4.3 koneista taisi olla mun käyttiksestä kotoisin ja mies tarjosi, tuli, näki, koki ja vei pois niinku mies...

Heikki H:n (ja Timo L:n) kanssa ollaan myyty samaakin osaa edestakaisin välillä toisillemme

Palstatarroja olen myynyt aika monelle, eipä ole tullut laskettua oikeasti montako niitä on tehty osa ei saa tarrojaan koskaan, itellaninja syö ne, osaa saa omansa lajittelukoneen runnomana, osaa saa jopa ehjiä, suurin osa jopa maksaa tilaamansa tarrat.. jos kaikki teetetyt laskee yhteen niin saatta olla että olen ehkä plussan puolella maksuun tulleiden suhteen jos ei laske niiden lähettelyyn kulunutta aikaa...

Viimeksi muokannut Rytari : 22.03.2015 23:36
Vastaa lainaten
Vanha 23.03.2015, 00:03
Kaitsu67:n Avatar
Kaitsu67 Kaitsu67 ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 08.07.04
Sijainti: Nurmijärvi, Finland.
Blog Entries: 5
Perusasetus

Mä olen ainakin tarrani aikanaan saanu ja ihan kunnossakin vielä

Olen jopa maksanutkin ne , eikös ne aina maksettu ennen toimitusta kuitenkin?

Vois tilata taas lisää....

3 Amigos-never travel alone
Vastaa lainaten
Vanha 26.03.2015, 19:24
Rotta-Racing:n Avatar
Rotta-Racing Rotta-Racing ei ole kirjautuneena
Veteraani++

Rekisteröitynyt: 20.10.07
Sijainti: Evitskog
Perusasetus

Mulla oli tänään tarrat laatikossa ja ihan ehjinä, vaikkakin oma laskupää ei tilauksen muutoksen takia oikein toiminut ja viiveitä viesteissä puolin ja toisin ja maksukin lähti vasta tänään(pahoittelut siitä) vaikkakin muistelin että ensin rahat sitten tarrat mutta parempi näiniin, liimasinkin ne jo tohon kitymaasturiin
muutamia kauppoja palstan kautta hoidellut ja kaikki muistaakseni menny ihan jees, paitsi ehkä muistaakseni joskus Huusin ja voitin jonkun puskurinkäikäleen, mutta jäi sitten mun syystä tai toisesta noutamatta, Pahoittelut tästäkin. tästäkin taitaa tosin olla jo vuosia edelleen vähän tosin vaivaa
Vanha 26.03.2015, 19:41
Pauli:n Avatar
Pauli Pauli ei ole kirjautuneena
Moderator

Rekisteröitynyt: 06.02.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rotta-Racing Näytä viesti
paitsi ehkä muistaakseni joskus Huusin ja voitin jonkun puskurinkäikäleen, mutta jäi sitten mun syystä tai toisesta noutamatta, Pahoittelut tästäkin. tästäkin taitaa tosin olla jo vuosia edelleen vähän tosin vaivaa
Ei mitään kiirettä, odottelen edelleen

http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=43105
Vastaa lainaten
Vanha 26.03.2015, 19:43
matke matke ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen++

Rekisteröitynyt: 25.09.14
Sijainti: ilomantsi, suomi
Blog Entries: 1
Thumbs up

kaupat on kaikki menneet hyvin, osalle olen maksanut tilille ja sitten vasta postiin paketti ja kaikki on tulleet
viimeksi kauppa meni silleen myyjä lupasi tuoda tunkin ajoihin, mutta ei tuonut. pitää käydä ilmeisesti hakee
Vastaa lainaten
Vastaus

Luokat
kauppias.myyjä.ostaja

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Suomen poliisi. Hyvä vai huono? tratok Chit-Chat 113 30.03.2010 16:18
ostetaan toyota 2,2 tai ,2,4 huono kone O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 12.11.2007 23:27
O/M/V osastoiden uudistus hyvä vai huono? samisami2 Chit-Chat 28 12.07.2007 00:26
Nylon Beat takaisin yhteen, hyvä eli huono juttu? Kelaperse Chit-Chat 15 19.03.2007 23:29
Onks kukaan lukkoseppä tai abloy kauppias pee Tekniikka & Jutustelu 6 15.07.2004 23:59

Sivu luotu: 10:57 (GMT +2).