![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() Kaimmää olen omituinen ku mun mielestä toisen huomioiminen voi tapahtua vaikka joka päivä tai viikko tai kuukausi eikä siihen tarvita mitään erillisiä ystävän- tai bj-päiviä ![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() No, kyllä mulla on kova yritys ollu muistaa tuota mun heppatyttöä vaikka miten ja aika tyytyväiseltä on vielä vaikuttanu. Eikä tuo viime lauantaikaan kyllä ohi menny mitenkään.. Hyvät pihvit syötiin ja.. Nii mukavaa oli muutenkin. Kummallakin. ![]() Pihvit kyllä paistoin itse ja laittelin uunijuurekset, mutta salaattiin en ehtiny koskemaan ennenkuin oli lautasella.
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään uudet erikoislujat CrMo4340 etuakselit&murrokset & SpartanLocker Samurai&SJ413 | Kempman | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 5 | 02.04.2014 20:12 |
Myydään Dana 44 & 25? & T90 & Dana 18 MYYTY | SeppoHovi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 3 | 16.01.2013 14:10 |
Volvo b200 & zf4hp22 & lt230 pohdiskelua | aslakki | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 27.09.2011 19:08 |
Myydään hilux tehostin&laturi&startti | ventora | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 23.05.2010 14:11 |
Myydään / Vaihdetaan -93 Ford 1.8 DOHC 16V kansi&nokat&lohko Zetec-E | arpati | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 03.11.2009 12:13 |