![]() |
Steak&blowjob
Onhan kaikki palstalaiset jo huomioinut ens lauantain?
Siis kansainvälinen Steak & Blowjob day..:D http://hauskimmat.fi/naiset-muistatt...si-lauantaina/ Siis ei mikään huono idea.. Pihville on kyllä lauantaina päästävä.:p:D ..vaikka itse pitäis ne ostaa ja paistaa!:cool: |
Lainaus:
|
Kenen perse kestää jatkuvasti ?!?
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Lähinnä pyöri mielessä tuo pihvin syöminen..:D:D ..ravintolassa. oliskohan pitäny ilmaista asia toisin.:confused::D |
Lainaus:
:D:D:D |
Lainaus:
|
Lainaus:
Enpä edes itse muista koska olisin viimeksi kunnon pihviä syönyt, puhumattakaan tuosta toisesta, jota Amerikan kielellä ko. päivänä pitäisi saada...:eek: |
Jaahas, lauantaina siis pihvinpaistoa ja sitten saunasolmuun.
|
Lainaus:
|
Meil o emännyys syöttäny pihvejä koko viikon mulle ku on raukka lauantaina päivävuorossa töissä... lohdutin kyllä että vaikka onkin töissä 6-18 välin ni siitä kerkiää vielä ihan hyvin kotio iltavuoroon... :P ;)
emmää muuten mutta kyl noi piffit vaan hyvää evästä on! Siihi vähä valkosipulikermapottua, salaattia näön vuoksi ja huurteinen kyytipojaksi ni oivoi, kiva kellahtaa sohvalle vattan viereen toipumaan... :D eikä tuo jälkkärin tarjoilu suoraa hanasta neidille myöskään hölmömpää hommaa ole.. :) |
1 Liiteet
Eiköhän tämä ole yleisempää ;)
|
Lainaus:
|
Steak & BJ
Eikös rojekti-topikissakin yks sälli kehunu joku aika sitte saaneesa muijaltaan BJ:n synttärilahjaks?:D:D ..sen pihvin aika on sit vissii myöhemmin.
|
1 Liiteet
Että näin
|
Ei tullu pihviä..ei!
|
Hyvähän se on jos saa puolet tuotteista?
|
Ei tullut pihviä mutta piirakkaa sai.:D
|
Täälläkään ei tullut kumpaakaan, mutta oli pokassa pitämistä kun rouva osti itsellen ison satsin mustaa makkaraa ja rouskutti menemään :D
|
Lainaus:
|
Lainaus:
|
Lainaus:
Kaimmää olen omituinen ku mun mielestä toisen huomioiminen voi tapahtua vaikka joka päivä tai viikko tai kuukausi eikä siihen tarvita mitään erillisiä ystävän- tai bj-päiviä :eek: |
Lainaus:
No, kyllä mulla on kova yritys ollu muistaa tuota mun heppatyttöä vaikka miten ja aika tyytyväiseltä on vielä vaikuttanu. Eikä tuo viime lauantaikaan kyllä ohi menny mitenkään.. Hyvät pihvit syötiin ja.. Nii mukavaa oli muutenkin. Kummallakin.:rolleyes: Pihvit kyllä paistoin itse ja laittelin uunijuurekset, mutta salaattiin en ehtiny koskemaan ennenkuin oli lautasella. |
Sivu luotu: 14:22 (GMT +2). |